پایگاه خبری خانه فوتبال:

نگاهی به قرارداد اوساگونا ابهامات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده است.

اوساگونا که در زمان مدیریت انصاری‌فرد با قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری جذب شد، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب گرفت.

این بازیکن در مدت حضور در پرسپولیس هیچ کار خاصی انجام نداد و فقط در دربی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال یک پنالتی از دست داد تا پرسپولیس ببازد. اما با چنین بازیکنی با این کیفیت فنی قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری بسته‌شده که همین الان با دلار ۲۴ هزار تومانی ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود که مبلغی بسیار سنگینی است.

ابهامی که این روزها مطرح شده این است چرا باید چنین بازیکنی با این کارایی فنی این قرارداد عجیب‌ و غریب را ببندد؟ مساله بعدی در مورد قرارداد اوساگونا پورسانتسی است که به‌عنوان حق مدیربرنامه از او کم شده است.

طبق عرف و قانون هر مدیر برنامه برای امضای هر قرارداد حداکثر ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد را به‌عنوان پورسانت برمی‌دارد. یعنی از قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری اوساگونا باید حداکثر ۳۰ هزار دلار به‌عنوان حقوق ایجنتی کسر شده باشد اما به شکل عجیب به‌جای ۱۰ درصد ۲۰ درصد از قرارداد اوساگونا به‌عنوان حقوق ایجنتی کسر شده است، یعنی ۶۰ هزار دلار.

حالا سوالی که این روزها مطرح شده این است آن ۱۰ هزار دلار اضافی کجا هزینه شده است؟ آیا مدیر برنامه‌های اوساگونا موفق شده به‌جای ۱۰ درصد از این بازیکن ۲۰ درصد بگیرد یا این پول جای دیگری هزینه شده است؟ این سوالات طی چند روز اخیر بی پاسخ مانده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: