پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت:اتفاقات کوچک می‌تواند سرنوشت بازی‌های بزرگ را رقم بزند.
به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال استریچکو کاتانس سرمربی عراق در نشست خبری پیش از مسابقه حساس برابر ایران اظهار داشت:تیم ما در آمادگی کامل قرار دارد. قطعا تنها برای کسب امتیازات کامل و پیروزی به میدان می‌رویم.به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم و از موقعیت و شرایط خودمان کاملا آگاه هستیم. بهترین عملکرد خودمان را نشان خواهیم داد و هدفی به جز پیروزی نداریم.

کاتانس اضافه کرد:ما بازیکنان ایران را دیده‌ایم و آنها هم بازیکنان ما را ، ما می‌دانیم آنها چطور بازی می‌کنند و آنها هم شکل بازی ما را به خوبی می‌شناسند.هیچ موضوع پنهانی در این بین وجود ندارد. اگر از من سوال می‌کنید کدام تیم پیروز می‌شود باید بگویم این مسئله بستگی به شرایط بازی دارد. تیم برتر و قدرتمندتر پیروز خواهد شد. تیمی که بتواند بر جریان بازی مسلط شود و البته مقدار کمی شانس هم تاثیرگذار است. در چنین بازی‌های بزرگی اتفاقات کوچک می‌تواند سرنوشت ساز باشد. بازی با سوت داور آغاز خواهد شد و بعد از آن بازیکنان هستند که سرنوشت مسابقه را رقم می‌زنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: