پایگاه خبری خانه فوتبال:

وینسنت ابوبکر مهاجم پیشین بشیکتاش ترکیه متهم به تبانی با مدافع هموطن خودش در تیم «هاتای اسپور» شده و این پرونده در حال بررسی است.

به نوشته روزنامه «کام فوت» ابوبکر ۲۹ ساله در پرونده تبانی مسابقه تیم‌های بشیکتاش و هاتای اسپور به توافق با مدافع کامرونی تیم حریف برای گشودن دروازه و بالا رفتن تفاضل گل بشیکتاش متهم شده است. این دیدار با نتیجه ۷ بر صفر به سود بشیکتاش به پایان رسید.

براساس این گزارش، بشیکتاش با توجه به امتیاز برابر در مقایسه با گالاتاسرای به پیروزی پرگل در دیدار با هاتای اسپور نیاز داشته و وینسنت ابوبکر در مذاکره با کلود بیلونگ مدافع کامرونی از وی خواسته در صورتی که برای موفقیت این بازیکن در گشودن دروازه هاتای اسپور همکاری کند با وساطت ابوبکر به تیم ملی کامرون دعوت خواهد شد. 

به نوشته رسانه‌های ترکیه‌ای، هاتای اسپور پس از افشای این موضوع، بیلونگ را اخراج کرد. مدیرعامل باشگاه در این خصوص گفته است: به چنین بازیکنی در تیم خودمان نیاز نداریم. من به سرمربی و معاون ورزشی باشگاه اعلام کردم که فورا او را اخراج کنند.

در همین حال فشارها برای کنار گذاشتن وینسنت ابوبکر از باشگاه النصر هم افزایش یافته و هواداران این باشگاه در فضای مجازی خواستار اخراج مهاجم جدید زردپوشان شده‌اند. النصر با استفاده از برخی بخش‌های پیش‌بینی شده قرارداد از جمله بدنام کردن باشگاه می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد مهاجم تازه وارد اقدام کند.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: