پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی اصغر کلانتری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با تمام توان برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند تاکید کرد: آنچه به عنوان وظیفه برگردن بازیکنان و کادر فنی تیم شهید سپاسی است را به خوبی انجام می‌دهیم اما برای صعود یک تیم به لیگ برتر باید همه مسئولین استان در کنار تیم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: حمایت‌های فرمانده سپاه فجر و مدیرکل ورزش و جوانان به تنهایی کارگشا نیست و برای صعود به لیگ برتر تمامی مسئولین استان فارس باید احساس وظیفه کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یادآور شد: تشکیل کمیته صعود به لیگ برتر در استان فارس لازم است همانگونه که در استان‌های دیگر این مهم انجام شد.

کلانتری در خصوص بازی با تیم رایکای بابل نیز گفت: بازی راحتی مقابل تیم رایکا نداشتیم و با یک روند تاکتیکی موفق به کسب پیروزی شدیم ضمن آنکه با توجه به موقعیت‌های زیادی که بازهم از دست دادیم، می‌بایست در ده دقیقه اول بازی به گل می‌رسیدیم.

وی همچنین از عدم پخش حدود ۲۵ دقیقه از بازی بدلیل پخش اخبار از شبکه استانی فارس انتقاد کرد.

تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، شامگاه روز دوشنبه در ورزشگاه پارس، با دو گل مقابل تیم رایکا بابل به پیروزی رسید و به رده سوم جدول صعود کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: