پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

وریا غفوری دوشنبه شب پس از برتری دو بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد در لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: این سه امتیاز حساس بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم.

وی درباره حواشی روزهای اخیر باشگاه استقلال، عنوان کرد: این حواشی خوب نیست و روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشته که امیدوارم آنهایی که مسئول هستند مشکلات تیم را حل کنند.

کاپیتان استقلال ادمه داد: با اسم کسی مشکلی نداریم، بلکه می‌گوییم مشکلات را حل کنید تا در شرایطی برابر با تیم‌های دیگر بجنگیم. سال‌هاست این مشکلات را داریم و با رفتن آدم‌ها هم مشکلات حل نشده است.

وی افزود: مشکلات زمین تمرین و پرداخت مطالبات همیشه بوده است. مطالبات بالاخره دیر یا زود پرداخت خواهد شد، اما چه کسی ضرر می‌کند؟ مجموعه استقلال ضرر می‌کند که پنج شش ماه مطالبات را عقب و جلو می‌کنند و تمرکز بازیکنان به هم می‌ریزد.

غفوری، گفت: یک تیم حرفه‌ای به من نشان بدهید که سالن بدنسازی نداشته باشد، استخر برای ریکاوری در اختیارشان نباشد و یک کلینیک اختصاصی برای فیزیوتراپی نباشد که بازیکنان مصدوم ریکاوری کنند تا به موقع به تمرین برگردند. دیگر بماند که بازیکنان جوان ما پول دستی می‌گیرند تا اجاره خانه بدهند.

وی درباره صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل استقلال مبنی بر پرداختی‌ها به بازیکنان اظهار داشت: چنین چیزی امکان ندارد. تیم ما پرداختی‌هایش به یک نسبت نیست. شاید منظور او افراد خاصی بوده که پرداختی داشته‌اند. ما دیوانه نیستیم که دنبال بهانه‌تراشی باشیم. فقط می‌خواهیم مثل یک تیم معمولی امکانات داشته باشیم، نه در حد تیمی چون استقلال. حتی به اندازه یک تیم معمولی برای ما امکانات فراهم کنند تا در شرایط برابری رقابت کنیم.

منبع: ایرنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: