پایگاه خبری خانه فوتبال:

بخش رسانه ای باشگاه استقلال یکی از فعالترین ها در لیگ برتر ایران محسوب می شود ولی چند روزی است که وب سایت رسمی باشگاه منفعل بوده و آخرین خبر و گزارش تصویری که بر روی سایت بارگذاری شده، مربوط به 11 روز پیش و دیدار دوستانه با پیکان است.

سایت باشگاه استقلال که حدود 6 ماه در زمان مدیریت سعادتمند از دسترس خارج بود، در اواخر مدیریت وی و در 21 مرداد سال گذشته با شکل و شمایل جدیدی رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت اما نزدیک به 9 ماه پیش چند روزی از دسترس خارج شد که گفته می شد علت این امر، عدم اجرای تعهدات توسط این باشگاه بوده است.

با این حال، مشکل سایت حل شد اما مجددا و 3 ماه پیش، قبل از سفر آبی پوشان به عربستان جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این سایت از دسترس خارج شد. این اتفاق که گفته می شد به دلیل بدهی به پشتیبان فنی سایت رخ داده بود، در حالی روی داد که نه تنها باشگاه استقلال پنجاه و یکمین سالگرد اولین قهرمانی‌اش در آسیا را در پیش داشت، بلکه از آن مهم‌تر آنها در آستانه سفر به عربستان و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بودند.

با این وجود، مشکلات وب سایت رسمی آبی پوشان مجددا حل شد اما اکنون 11 روز از آخرین آپدیت این سایت می گذرد و مشخص نیست چرا اخبار و گزارش های تصویری استقلال روی وب سایت رسمی باشگاه بارگذاری نمی شود.

آبی پوشان که چندی پیش موفق به دریافت تیک آبی حساب اینستاگرام خود شده بودند، چند روز پیش نیز تیک آبی اکانت توئیتری خود را دریافت کردند و در حرکتی قابل توجه، برای کاربران غیر فارسی زبان اقدام به انتشار بعضی از اخبار باشگاه به زبان انگلیسی می کنند که کار پسندیده ای است و با توجه به فراگیر بودن توئیتر در اقصی نقاط جهان، به نظر می رسد باشگاه های ایرانی بخصوص تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند، برای پوشش اخبار خود نیاز به فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: