پایگاه خبری خانه فوتبال:

شب گذشته با درخشش فوق العاده لوکا مودریچ تیم ملی کرواسی به مرحله بعدی یورو صعود کرد. عملکردی که آنقدر خارق العاده بود که بسیاری از یک نبوغ خاص در فوتبال اروپا صحبت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، وقتی با بیرون پا آن ضربه زیبا را به سمت دروازه اسکاتلند شلیک کرد، همه دوباره به مانند 5 سال گذشته لب به تمجید ستاره 35 ساله کروات‌ها باز کردند. ستاره‌ای که هیچ وقت در این سال‌ها افت نکرد و همیشه در خدمت تیم ملی و رئال بود. دیلی‌میل نوشت که کرواسی با نبوغ خاص «لوکیتا» به پرواز درآمد و اسکاتلند را از بین برد.
شب گذشته در چارچوب دیدار پایانی مرحله گروهی یورو 2020، تیم ملی کرواسی در یکی از مهمترین بازی‌های خود به مصاف اسکاتلند رفت و توانست با درخشش «لوکا مودریچ» به برتری 3 بر یک دست یابد تا با کسب رتبه دوم به مرحله بعدی یورو صعود کند.
مودریچ در این دیدار همه کار کرد و به یکی از بهترین بازیکنان زمین نام گرفت. بازیکنی که در 10 سال اخیر نامش به خاطر درخشش در رئال مادرید بر سر زبان‌ها جاری شده دوباره در تیم ملی کرواسی یک شاهکار به پا کرد تا همه از درخشش همه جانبه او در فوتبال صحبت کنند. او بهترین بازیکن جام جهانی 2018 شد و توانست کرواسی را به فینال این رقابت‌ها برساند و بهترین عملکرد ممکن تاریخ فوتبال کشورش را به ثبت رساند.

لوکا مودریچ
«لوکیتا» دیشب نیز به مانند یک کهنه سرباز در خدمت تیم ملی کرواسی آمد و توانست با یک گل زیبا و ثبت یک پاس گل به ستاره اصلی بدل شود. او اکنون به جوان‌ترین و مسن‌ترین گلزن فوتبال کرواسی در تاریخ رقابت‌های یورو بدل شده است.

لوکا مودریچ

مودریچ در سال 2008 درحالی که 22 سال سن داشت مقابل اتریش تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثبت رساند و به جوان ترین گلزن کرواسی در تاریخ یورو لقب گرفت.

مودریچ شب گذشته در 94 دقیقه بازی مقابل اسکاتلند، یک گل زد، یک پاس گل داد و با 115 لمس توپ و 86 پاس و یک پاس کلیدی و 100 درصد دریبل موفق به یکی از بهترین‌های مسابقه نام گرفت.

این درخشش‌ها باعث شد تا رسانه‌های دنیا دوباره لب به تمجید مودریچ باز کنند و از او به عنوان یک ابرستاره حرف بزنند.

بلیچر ریپورت نوشت که مودریچ با شوت خارق العاده کرواسی را برای رسیدن به مرحله بعدی هدایت کرد.

ESPN نوشت که مودریچ همیشه در خدمت تیم ملی است و هر موقع کرواسی به او نیاز دارد، او هم هست!

صحفه اصلی یورو نوشت که مودریچ تنها بازیکن کرواسی است که در 3 یوروی اخیر گلزنی کرده و کرواسی درخشیده است.

رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند و ستاره یورگن کلوپ در لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفت:‌ مودریچ بازی را درآورد و با یک گل زیبا همه چیز را تمام کرد. ما پس از آن گل فرو ریختیم.

گل هم نوشت که او همیشه یک پادشاه در کرواسی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: