پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزبه چشمی مدافع ۲۷ ساله باشگاه ام صلال قطر که در پایان لیگ نوزدهم از جمع آبی پوشان استقلال جدا شد و به این تیم قطری پیوست پس از یک فصل حضور در رقابتهای ستارگان قطر با این مجموعه قطع همکاری می کند.

چشمی که از ابتدای فصل پانزدهم به استقلال پیوسته بود پس از ۵ فصل حضور در این تیم راهی لیگ قطر شد. نزدیکان این بازیکن از احتمال بازگشت چشمی به تیم استقلال خبر دادند و اینکه فرهاد مجیدی نیز از حضور چشمی در جمع بازیکنانش برای فصل آینده استقبال کرده است. او در اواخر فصل پانزدهم لیگ برتر به دلیل جراحی زانو ۸ ماه بیرون نشست و سپس به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را نیز از دست داد اما در فصل‌های هفدهم، هجدهم و نوزدهم جزو بازیکنان اصلی استقلال در ترکیب این تیم بود.

روزبه چشمی در کارنامه ملی خود نیز سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد. چشمی در مرحله گروهی جام جهانی، ۹۰ دقیقه مقابل مراکش قهرمان آفریقا به میدان رفت تا در تنها برد تیم ملی کشورمان در پیکارهای جهانی ۲۰۱۸ سهیم باشد. این بازیکن سپس در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست تیم ملی را در دیدارهای بعدی روبروی پرتغال و اسپانیا همراهی کند.

 

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: