پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه سپاهان تابلو فرشی را با تصویر سردار آزمون به مدیرعامل باشگاه زنیت هدیه داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته جلسه پایانی امضای تفاهم نامه باشگاه سپاهان و باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.
محمد رضا ساکت در این جلسه عنوان کرد: حدود ۷۰ روز پیش تفاهم‌نامه همکاری سپاهان و زنیت سن‌پترزبورگ از طریق وبینار به امضا رسید. این‌تفاهم نامه به عنوان اولین قدم در گسترش ارتباطات بین المللی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و یکی از باشگاه‌های معتبر جهان سازماندهی و اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در این تفاهم‌نامه گسترش ارتباط بین المللی باشگاه مد نظر است، گفت: برگزاری کلاس‌های مشترک دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه فوتبال در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای آقایان و خانم‌ها، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سنت پترزبورگ، برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه مهندسی سازه‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی، بازاریابی، پزشکی ورزشی، بخش IT از محور‌های اصلی این تفاهم نامه هستند و تا سال ۲۰۲۴ سازمان یافته است.

خواهر‌خوانده های ایرانی روسی کمپ مشترک می زنند

ساکت افزود: هیات عالی رتبه باشگاه زنیت از زیرساخت‌های باشگاه، ورزشگاه نقش‌جهان، سالن ۲۵ آبان، امکانات موجود در مجموعه باغ فردوس، آکادمی فوتبال پسران و بانوان همچنین بخش‌های مربوط به ریکاوری و بدنسازی تیم‌های مختلف باشگاه بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفتند و ملاقاتی نیز با شهردار اصفهان داشتند. شروع این همکاری در قالب نقشه راهی است که تا سال ۲۰۲۴ زمان بندی شده است.

در ادامه این مراسم الکساندر مِدوِدِف، مدیرعامل باشگاه زنیت سنت پترزبورگ اظهار داشت: در این سه روز برنامه‌های خوبی در زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و ورزشی داشتیم. از همه مهمتر موفق شدیم توافق‌هایی که قبلا به امضا رسیده بود را وارد فاز اجرایی کنیم. با ارتباط کاری دو طرفه‌ای که ایجاد شد توانستیم مسائل مربوط به نقشه راه تفاهم‌نامه را مطرح و نتیجه گیری کنیم. ما حالا می‌دانیم که چه کار‌هایی باید انجام دهیم. به توافق رسیدیم برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه یک کمیته مدیریتی ایجاد کنیم و اطمینان قلبی دارم این تفاهم نامه به خوبی اجرا خواهد شد. همکاری‌های نزدیکی با هم خواهیم داشت تا بتوانیم بر اساس این تفاهم‌نامه به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم. کار‌های خیلی سخت اما خوبی پیش روی ما است. در ماه سپتامبر منتظر حضور شما در سنت پترزبورگ هستیم. از شما تشکر می‌کنم  و همه با هم به جلو حرکت می‌کنیم.

در حاشیه جلسه مدیران باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با مدیران باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت تابلو فرش سردار آزمون را به عنوان وجه اشتراک و بازیکن مشترک هر دو تیم را تقدیم آلکساندر مدودف مدیرعامل این باشگاه کرد. قرار است این تابلو فرش در موزه باشگاه زنیت نصب گردد. سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی ایران و باشگاه زنیت، در چهارده سالگی عضو باشگاه سپاهان بود.

خواهر‌خوانده های ایرانی روسی کمپ مشترک می زنند

همچنین در این جلسه، الکساندر مدودف مدیرعامل باشگاه زنیت، توپ طلای این باشگاه را به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اهدا کرد. این باشگاه زنیت ۹۶ سال قدمت دارد و تاکنون ۸ دوره قهرمان لیگ برتر شوروی سابق و روسیه شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: