پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهتاش فریبا پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت:استقلال در بخش نفوذ، نگه داشتن بازی و بازی دفاعی عملکرد خوبی و گل گهر هم بازی بسیار منسجمی را به نمایش گذاشت. 
به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال بهتاش فریبا پیشکسوت و کارشناس فوتبال در برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت:شب گذشته استقلال بازی خوبی انجام داد. تیم گل گهر هم تیم منسجمی است و کادر فنی قوی دارد و نوع فوتبال آن نتیجه گراست. آبی پوشان شرایط شان به گونه ای بود که خیلی زود به گل رسیدند. وقتی تیمی در نیمه اول ۲ گل می‌زند طبیعی است که  حریف در نیمه دوم فشار می‌آورد. 

او افزود: استقلال در نیمه اول در کار نفوذی و در نیمه بعدی هم در نگه داشتن و بازی دفاعی تبحر داشت. ما در روزی بودیم که تقریبا نفرات اصلی خودمان را مثل غفوری، دیاباته و فرشید اسماعیلی نداشتیم. چیدمان تیم خیلی خوب بود. خط هافبک هم بسیار زیبا بازی کرد مخصوصا در وسط و بازی ریگی و مهدی پور که منجر به گل شد. البته حرکت بی‌نظیر قائدی و سر توپ زدن مهدی پور هم در این گل بی‌تاثیر نبود. 

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: بازی از نظر فنی قوی بود. چیدمان تیم گل گهر به گونه ای بود که بلافاصله بعد از خوردن گل ها ۳ تعویض داشتند. این موضوع در فوتبال یک مقداری غیرطبیعی به نظر می‌رسد ولی این جرات و جسارت امیر قلعه نویی را نشان می‌دهد که به سرعت به مشکلات و نواقص تیم خود پی برد و تیم را ترمیم کرد. نیمه دوم هم هر دو تیم خوب بازی کردند. خط هافبک و خط دفاع استقلالی ها بسیار روز خوبی داشتند. خیلی اجازه ندادند که حریف از زوایای مختلف زمین که باز شده بود استفاده کند که چاشنی شانس هم همراه آن بود. 

بهتاش فریبا با اشاره به شاداب تر شدن آبی پوشان عنوان کرد:این شادابی از اعتماد کادر فنی و مربی ایجاد می‌شود و اینکه پشت بازیکنان می‌ایستند و از آنها حمایت می‌کنند باعث ایجاد انگیزه و نشاط جمعی می‌شود. بازیکنان هم با همه توان خود برای سرمربی و تیم بازی می‌کنند. اگر بازیکن مربی خود را دوست داشته باشد از هیچ کاری برای خوشحالی او دریغ نمی‌کند. با توجه به تغییرات پی در پی مدیریتی و بحران مالی در استقلال، فرهاد مجیدی روی شاگردان خود از لحاظ روحی تاثیر گذاشته است. او حتی از جیب خودش هم پاداش می‌دهد. این مسائل باعث می‌شود که بچه ها بدانند مربیشان پشت آنهاست‌ و این شادابی خواستن خود بازیکنان است که از طریق کادر فنی به آنان القا شده است‌. امیدواریم تغییراتی در وزارت ورزش ایجاد شود و تیم ها بتوانند نفس بکشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: