پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال بر این اساس پس از انتخاب مندز ، سرمربی برزیلی در راس کادر فنی النصر ، این مربی هموطنان خودش را در اولویت خریدهای تابستانی قرار داده و حالا به نظر می‌رسد زردپوشان برزیلی ترین فصل خودشان را در پیش خواهند داشت.
باشگاه النصر پس از سرمربی برزیلی ، اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژوی چین را به خدمت گرفت، همچنین وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی بشیکتاش را جذب کرد.

به نوشته روزنامه گلوبوی برزیل باشگاه النصر همچنین به دنبال خرید والاس فورتونا مدافع برزیلی 26 ساله مالانیا اسپور ترکیه است. به نوشته روزنامه برزیلی سعودی‌ها برای جذب این بازیکن با باشگاه اسپانیول و یک باشگاه لهستانی رقابت خواهند کرد در حالی که قیمت انتقال فورتونا 2/8 میلیون یورو اعلام شده است.والاس سابقه حضور در دو باشگاه موناکو و لاتزیو را نیز داشته است.

پائولینیو دومین هدف برزیلی النصر در نقل و انتقالات تابستانی است. به گفته اکرم کونور خبرنگار ورزشی ، هافبک 32 ساله و بازیکن سابق بارسلونا با پیشنهادی به ارزش 9/5 میلیون یورو مورد توجه باشگاه النصر قرار گرفته هرچند اولویت این بازیکن حضور دوباره در فوتبال اروپاست اما در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت نکند به النصر می‌پیوندد.

اورتون ریبری دیگر بازیکن برزیلی است که مورد توجه سرمربی النصر قرار گرفته  و به نوشته روزنامه سنترال دا بولا این هافبک بازیساز هم با قیمت 8 میلیون یورو در فهرست خرید زردپوشان قرار دارد. النصر پیشنهاد رسمی خودش برای جذب این بازیکن را به فلامینگوی برزیل ارائه خواهد داد.

در صورت تحقق این انتقالات و در حالی که رسانه های عربستانی روز شنبه از مذاکره باشگاه النصر با بواتنگ دفاع مرکزی بایرن مونیخ خبر دادند به نظر می‌رسد حریف تراکتور با یک ترکیب پرستاره و در عین حال پر هزینه برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود هرچند نباید این نکته را فراموش کرد که زردپوشان در رقابت‌های آسیایی تنها امکان استفاده از سه بازیکن خارجی غیر آسیایی بعلاوه یک بازیکن خارجی آسیایی را خواهند داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: