پایگاه خبری خانه فوتبال:

امید عالیشاه یکی از بازیکنانی است که قراردادش در پایان فصل جاری با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده و در لیست تمدیدی های پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس در چند نوبت از او و دیگر بازیکنان تمدیدی به صورت کتبی و شفاهی دعوت کرده در باشگاه حاضر شده و برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. درخواستی که تا به امروز از سوی بازیکنان پذیرفته نشده و هنوز هیچ کدام از بازیکنان برای تمدید قرارداد و مذاکره و چانه زنی راهی ساختمان باشگاه نشده اند.

به نظر می رسد این بازیکنان در حال بالا و پایین کردن پیشنهادهای خود و مذاکره با سران باشگاه و چانه زنی بر سر بالاترین قیمت هستند. امید عالیشاه نیز یکی از نفراتی است که از سوی تیم هایی چون فولاد و ذوب آهن پیشنهادهایی را دریافت کرده است؛ هرچند پیشنهاد فولاد گویا جدی تر است.

اگرچه عالیشاه در مصاحبه هایش همواره تاکید کرده دوست دارد در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد اما باید دید در نهایت در لیست یحیی گل محمدی حضور دارد و از آن مهم تر با رقم پیشنهادی باشگاه موافقت خواهد کرد یا نه.

خبرهای طرفداری حاکی از آن است پیشنهاد ابتدایی عالیشاه به باشگاه برای تمدید قرارداد رقم زیادی است و باشگاه به دنبال چانه زنی و کم کردن مبلغ مورد نظر کاپیتان دوم خود است. ضمن این که گل محمدی هنوز نظر خود در مورد برخی بازیکنان از جمله عالیشاه و کامیابی نیا را به صورت شفاف به سمیعی و شکوری اعلام نکرده است!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: