پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان رسول خطیبی در حالی روز گذشته در مشهد به مصاف تیم مهدی رحمتی رفتند که خبری از محمدرضا اخباری در ترکیب تراکتور نبود تا این بحث مطرح شود که شایعات منتشر شده طی روزهای گذشته درباره ناراحتی خطیبی از گلر اول تیمش صحت دارد.

اخباری که یکی از دلایل اصلی صعود تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود، در بازی هفته گذشته مقابل سوپرجام هم در ترکیب تیمش قرار داشت منتهی بنا به دلایلی خبری از او بازی دیشب نبود.

درباره اخباری دو روایت وجود دارد. روایت اول حاکی از مصدومیت گلر تراکتور است اما روایت دوم که قابل باورتر است، به ناراحتی خطیبی از دروازه‌بان تیمش برمی‌گردد.

از یکی دو هفته مانده به سوپرجام شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر آنکه دروازه‌بان تراکتور یکی از گزینه‌های کادر فنی پرسپولیس برای جانشینی بوژیدار رادوشوویچ است و حتی صحبتهایی هم با اخباری برای حضور در پرسپولیس صورت گرفته است.

گویا این خبر به گوش سرمربی تراکتور رسیده و او در واکنش به این اتفاق تصمیم به کنار گذاشتن دروازه‌بان اصلی تیمش می‌گیرد تا اینگونه ناراحتی‌اش از ماجرای اخباری را نشان دهد.

درباره اخباری باید به این نکته هم اشاره کرد که با توجه به اینکه او گلر فیکس تراکتور است و به تیم ملی هم دعوت شده، در صورت جدایی از تراکتور بعید است به پرسپولیسی برود که حامد لک را در اختیار دارد و گفته می‌شد اگر در پایان فصل، جدایی اخباری از تراکتور قطعی شود، این احتمال وجود دارد که او به اصفهان برود و جای پیام نیازمند را در سپاهان بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آینده شرایط اخباری در تراکتور به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا او فصل آینده هم در تبریز خواهد ماند یا اینکه در تیم دیگری به فوتبالش ادامه خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: