پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پورتو چند روزی می‌شود که پیراهن‌های اول و دومش برای فصل پیش روی رقابت‌های فوتبال را معرفی کرده است. نکته عجیب درباره معرفی این پیراهن اینکه برخلاف چندستاره پورتو از جمله پپه، خبری از مهدی طارمی در رونمایی رسمی از این پیراهن‌ها نیست.

به گزارش فرارو، پیراهن‌های جدید باشگاه پورتو جذابیت بصری قابل توجهی دارد که می‌تواند در زمره پیراهن‌های زیبای فصل آتی قرار بگیرد با این حال اینکه چرا تا به حال این پیراهن‌ها به صورت رسمی توسط مهدی طارمی معرفی نشده نکته عجیبی است.

طارمی مهاجم اصلی پورتو در فصل پیش رو خواهد بود؛ موسی مارگا این تیم را ترک کرده و پورتو حالا باید به فکر زوجی برای طارمی در خط حمله باشد. با وجود تاثیرگذاری زیاد مهدی در ترکیب پورتو، اما در سایت رسمی این باشگاه خبری از مهدی طارمی با پیراهن اصلی نیست!

959507_904

اظهارنظر طارمی موجود است، عکسش نه!

نکته‌ای که در این میان شرایط را پیچیده‌تر می‌کند این است که اظهار نظر مهدی طارمی درباره طراحی پیراهن‌های جدید موجود است. او از طراحی پیراهن باشگاه به ویژه پیراهن دوم پورتو تعریف و تمجید کرده و آن را نشانگر سنت و پیشینه باشگاه توصیف کرده است. مهدی طارمی همچنین گفته مطمئن است هواداران باشگاه این پیراهن را دوست خواهند داشت. البته که حتی با وجود چنین اظهارنظری باز هم عکسی رسمی از مهدی طارمی با پیراهن‌های جدید موجود نیست. به نظر می‌رسد پورتو این پیراهن را زمانی رونمایی کرده که مهدی طارمی در بحرین به همراه تیم ملی مشغول بازی کردن در مرحله انتخابی جام جهانی بوده است؛ وگرنه هیچ دلیل دیگری برای اینکه مهدی طارمی در مراسم معارفه پیراهن جدید نباشد وجود ندارد. البته شاید باشگاه پورتو همه تصاویر را منعکس نکرده که این مورد هم خودش جای بحث دارد، چون با توجه به کیفیت بازی مهدی طارمی، طبیعتا هواداران زیادی دوست دارند پیراهن او را داشته باشند.

959508_646

عکس‌های فوتوشاپی مهدی طارمی با پیراهن جدید!

نکته عجیب در این بین، معرفی پیراهن جدید پورتو توسط مهدی طارمی با عکس‌های فوتوشاپی است! آنطور که تصاویر نشان می‌دهد، مشخصا چهره مهدی طارمی با پیراهن جدید پورتو تصویرسازی شده و هیچ شباهتی به عکس‌هایی که دیگر بازیکنان پورتو با پیراهن جدید گرفته اند ندارد. اینکه چنین عکس‌هایی توسط باشگاه پورتو منتشر شده یا توسط هواداران به انتشار گذاشته شده هم از آن نکاتی است که فعلا نمی‌شود پاسخ روشنی برایش داشت.

پیراهن‌های ۸۰ یورویی

به هرحال چه با مهدی و چه بدون مهدی، پیراهن‌های جدید باشگاه پورتو رونمایی شده و همانطور که عنوان شد پیراهن‌های زیبایی هستند. در سایت باشگاه پورتو ورژن هواداران این پیراهن‌ها قیمتی ۸۰ یورویی خورده که البته برای اعضای ثابت باشگاه شامل تخفیف هم شده و تا ۷۲ یورو قابل فروش است.

959506_691

959505_295

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: