پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:فرهاد مجیدی مورد حمایت من و اعضای جدید هیات مدیره استقلال است و مطمئنا او هم به قراردادش با باشگاه پایبند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد مددی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت:مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و این مربوط به امسال، پارسال و یا دو سال گذشته نیست. حداقل با مطالعاتی که من انجام دادم در یک دهه اخیر استقلال همواره از مشکلات رنج برده است.

وی افزود: با تغییراتی که در هیات مدیره صورت گرفت اعضا با هم همقسم شدند که با تمام توان خود مشکلات را به حداقل برسانند. از جمله مشکلات مالی که همینجا اعلام می‌کنم آنها موقت و زودگذر است و به زودی با تزریق منابع جدید مالی این مشکلات به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا از مدیریت این باشگاه کنار نمی‌رود گفت: صندلی استقلال صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم در خدمت هواداران واقعی استقلال هستم. حساب و کتاب‌های باشگاه هم روشن است و به زودی اسناد مالی باشگاه را منتشر می‌کنم تا هر عزیزی که آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار را منعکس می‌کند یکبار برای همیشه این مسائل مرتفع شود.

مددی ادامه داد: چیزی که مشخص است باشگاه دارای چارت سازمانی و ذیحسابی که زیر نظر وزارت دارایی است کار می‌کند. روی همه اسناد نظارت عالیه می‌شود و ورودی و خروجی کاملا مشخص است. در این سالها مشخص شده هزینه‌ها هیچ زمان با درآمدها همخوانی نداشته است. سوء مدیریت و عدم درست مدیریت همیشه باعث شده استقلال ضربه بخورد. اگر استقلال از بدهی رنج می‌برد به این دلیل است که درآمدها با هزینه‌ها همخوانی نداشته است. اگر استقلال شفاف را می‌خواهیم باید بودجه مصوب داشته باشیم و به قول معروف به اندازه گلیم پایمان را دراز کنیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود 2 بازیکن استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه بروند گفت: در این مورد یک سوء تفاهم پیش آمده بود که روز گذشته حل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا از مجیدی حمایت می‌کند گفت: مجیدی صد در صد مورد حمایت من و اعضای هیات مدیره جدید است. او با ما قرارداد دارد و می‌دانم او به قراردادش پایبند است،ما هم از او حمایت کامل خواهیم کرد. چیزی که الان اتفاق افتاده مسائل مالی است ولی این مساله زودگذر است، ان‌شاالله کادر فنی و بازیکنان با آرامش به کار خود ادامه می‌دهند.

مددی در خصوص اینکه آیا مهدی قائدی راهی تیم‌های خارجی می‌شود یا خیر عنوان کرد: قائدی پسر استقلال است و ما در خدمت او هستیم.او با ما قرارداد دارد و صحبتی از ترانسفر وی نیست.

وی در خصوص دستیار فرهاد مجیدی عنوان کرد: قرارداد وی آماده است و برای وی ارسال شده است. قرار است اصلاحاتش را انجام بدهد و برای ما ارسال کند، مشکلی با حضور این مربی نداریم و از او استقبال خواهیم کرد.مطمئنا او بار فنی تیم را در کنار مجیدی بالا خواهد برد.

مدیرعامل استقلال در خصوص زمان بازگشت دیاباته به تهران گفت: این بازیکن امشب وارد تهران می‌شود.

مددی همچنین  خبر احضار مظاهری، اسماعیلی و عارف غلامی به کمیته انضباطی  را تکذیب کرد و پیرامون تمدید قرارداد بازیکنان با جدایی مهدی عبدیان گفت: عزیزی گفته بود در مورد پرداختی‌ها روشنگری کنم. از اینجا اعلام می‌کنم از بدو ورود من دیاباته بیش از 400 هزار دلار دریافتی داشته است.میلیچ هم 168 دلار تاکنون دریافت کرده است. این بازیکن از برج 10 سال 98 هیچ پولی نگرفته است. وقتی برج 7 سال 99 به استقلال آمدم مطالبات این بازیکن را کم کم پرداخت کردم.

وی افزود: تمدید قرارداد بازیکنان هم بستگی به نظر سرمربی استقلال دارد و منتظر هستیم تا ببینیم وی چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مخالفت با استعفای 2 عضو هیات مدیره گفت: تمام تلاش هیات مدیره این اسست که مشکلات به حداقل برسد. مشکلات مالی زودگذر است و به اتمام خواهد رسید.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: