پایگاه خبری خانه فوتبال:

با محرومیت میلاد سرلک، کادر پزشکی پرسپولیس ماموریت ویژه‌ای برای بازی با فولاد خواهد داشت: بهبودی کمال کامیابی‌نیا.

تیم پرسپولیس در حالی گل گهر را شکست داد که با این نتیجه صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر ماند اما کارت زرد اشکان خورشیدی به میلاد سرلک باعث شد تا هافبک دفاعی شماره ۱۰ سرخپوشان چهار کارته شود و بازی حساس با فولاد را از دست بدهد.

سرلک پیش‌تر در بازی با پدیده و استقلال سه کارت زرد گرفته بود و حالا با دریافت اخطار در دیدار مقابل گل گهر، یکی از حساس‌ترین بازی های فصل را از دست داد که غیبت او از یک جهت دیگر نیز اهمیت دارد و آن هم مصدومیت کمال کامیابی‌نیاست که وضعیتی بحرانی را برای کادرفنی پرسپولیس ایجاد می‌کند.

کامیابی‌نیا که یک بار در لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه مچ پا مصدوم شد، در اردوی تیم ملی از همین قسمت آسیب دید تا با ترک منامه وارد تهران شود و روند بهبودی اش را از سر بگیرد. در تاریخ ۱۷ خرداد او گفت که ۲۰ روزی زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد اما همچنان او از تمرینات گروهی دور است.

این در حالی است که پرسپولیس روز سه شنبه دیدار حساسی را با فولاد خواهد داشت و کادر پزشکی پرسپولیس تنها پنج روز فرصت دارد تا کامیابی‌نیا را آماده این بازی حساس کند. دیداری که پیروزی در آن، گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ بیستم خواهد بود.

 قرمزها که اغلب با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند، اگرچه احمد نوراللهی و محمد شریفی را در اختیار دارند اما سرلک و کمال دو بازیکن با ویژگی تدافعی پرسپولیس بودند که حالا غیبتشان این تیم را با چالشی بزرگ مواجه خواهد کرد. چالشی بزرگ برابر فولادی که فرشاد احمدزاده، ایاندا پاتوسی، ساسان انصاری، عباسی و شیمبا را به عنوان عناصر هجومی در اختیار دارد.

 باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و یحیی گل‌محمدی که در این مدت با مصدومیت وحید امیری، سیامک نعمتی، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و... دست و پنجه نرم کرده، با این موقعیت چگونه مواجه خواهد شد و چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: