پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

پیروزی در این بازی برای تیم سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار بود چرا که موجب می شد اختلاف تیم سپاهان با صدرنشین یعنی پرسپولیس از دو امتیاز بیشتر نشود.

با این نتیجه سپاهان امیدوار ماند که با لغرش پرسپولیس در یک مسابقه بار دیگر با این تیم هم امتیاز خواهد شد.

اما نکته مهم اینکه برتری سپاهان با با یک گل به سود پرسپولیس بود چرا که اگر سپاهان با تعداد گل های بیشتری ماشین سازی را شکست می داد تفاضل گلش از پرسپولیس بهتر می شد و در شرایط مساوی صدرنشینی بار دیگر به سپاهان می رسید.

در حال حاضر تفاضل هر دو تیم مثبت ۲۲ است. البته در شرایط مساوی باز هم سپاهان به صدر جدول خواهد رفت چون گل زده اش از پرسپولیس بیشتر است اما شاگردان یحیی گل محمدی که در آخرین بازی ۳-۱ گل گهر را شکست دادند این شانس را دارند که در هفته های آتی از نظر تفاضل گل هم از تیم سپاهان پیشی گیرند و کاری کنند که در شرایط مساوی هم قهرمان این فصل از بازی ها شوند و در نهایت بر جام قهرمانی بوسه بزنند. 

سپاهانی‌ها در بازی با ماشین سازی همه جانبه حمله کردند و به دنبال یک پیروزی پر گل بودند. محرم نوید کیا برای اینکه به این مهم برسد در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم تعویض های تهاجمی انجام داد اما در نهایت تیم یک بار به گل رسید تا تفاضل گل سپاهان و پرسپولیس برابر شود.

این نتیجه اگر چه سه امتیاز برای سپاهان به ارمغان آورد اما پرسپولیس خوشحال شد که سپاهان تنها یک گل به ماشین سازی زد.

پرسپولیس که یک بار جام را به خاطر تفاضل گل به استقلال خوزستان تقدیم کرد نمی خواهد این تجربه تلخ را دوباره تجربه کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: