پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

محرم نویدکیا بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت:اول دلم می خواهد روز صنعت و معدن را به کارگران زحمتکش کارخانه فولاد مبارکه تبریک می گویم. بازی سختی بود دیروز هم گفتم. مقابل تیمی که قعرنشین است و گل‌های زیادی دریافت کرده اینکه بخواهیم راحت گل بزنیم و ببریم سخت است. بازیکنان ما سرعت بازی را با عجله اشتباه گرفتند. تا دقیقه ۳۰ بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم تیم حریف را از هم باز کنیم و بازی خوبی بود اما از دقیقه ۳۰ تا ۴۵ فوق العاده معمولی بازی کردیم. از دقیقه ۴۵ تا ۷۰ چند موقعیت گلزنی به حریف دادیم.

وی افزود:بازیکنان ما احساساتی می‌شدند و به دنبال گلزنی و تفاضل گل بیشتر بودند. با این دید به مشکل می‌خوردیم، باید منطقی بازی کنیم. این برای تیمی مثل ما خوب نیست که احساساتی شویم، به صرف اینکه فقط می‌خواهیم گل بزنیم یا گل بیشتر بزنیم. با این دید قطعا در هفته های آینده به مشکل می‌خوریم. روی هم رفته بازیکنان ما خوب بازی کردند. مثل همیشه آن چیزی که انتظار داشتم نبودند اما از نظر فوتبالی با توجه به دفاع خوب ماشین سازی خوب بازی کردند. این همه خوب دفاع کردن مقابل تیمی مثل سپاهان هنر است و باید به آنها تبریک بگویم. باید دیدگاه ها و خلاقیت‌های بیشتری برای چنین مسابقاتی داشته باشیم. سه امتیاز را گرفتیم که ما را به بازی‌های بعدی امیدوار می‌کند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه برخی بازیکنان شما عصبی بودند عنوان کرد:صحبت شما را کاملا قبول می‌کنم زیرا بازیکنان ما به دیدگاهی رسیده‌اند که اکنون برایم خوشایند است، در اهواز در آن آب و هوا مساوی کردیم، بازیکنانم ناراحت بودند. به آن درجه از کیفیت رسیده‌اند که در چنین مسابقه سنگینی مساوی می کنند، ناراحت باشند. با این حال رقیب ما امتیاز و نتیجه بهتری گرفته است و شرایط بهتری در جدول دارد.

محرم نویدکیا تصریح کرد:بازیکنان ما فقط به این فکر می‌کردند که این سه امتیاز را از ماشین سازی بگیرند و تفاضل گل شان را هم بهتر کنند. به همین خاطر وقتی توپ ها گل نمی شد بیشتر احساساتی می‌شدند و نمی‌توانم بگویم عصبی بلکه بیش از حد احساساتی می‌شدند. وقتی توپی به پشت دروازه می‌رفت، ایراد می‌گرفتند که چرا دیر شد و چرا زودتر نزدند و به همه چیز گیر می‌دادند، همه اینها بخاطر این است که می‌خواهند خودشان را به صدر نزدیک کنند.

سرمربی سپاهان تاکید کرد:در فوتبال ایران این مسایل طبیعی است اما من معتقدم باید دیدگاهم مان را در کشورمان یا حداقل سپاهان عوض کنیم و با منطق فوتبال را جلو ببریم و از مناطقی که می‌توانیم به گل برسیم نه با احساس، برخی دقایق بازیکن ما مقابل سه بازیکن حریف قرار می‌گرفتند و می‌خواستند هر سه را دریبل کنند. این ها رفتارهای احساساتی است که البته این مشکلات من است و باید آنها را برطرف کنم. تاکید می کنم که نباید به بقیه کار داشته باشیم و مسیر خودما ن را برویم، در پایان امیدوارم مقام خوبی برای سپاهان به دست بیاوریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: