پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: پیروزی مقابل فولاد باعث شد زنجیره باخت ما پاره شود و از این بابت خوشحال هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی علیزاده در خصوص دیدار مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان که با برتری 2 بر یک شاگردان محمدربیعی به پایان رسید، اظهار داشت: متاسفانه نزدیک به دو ماه، تیم مس رفسنجان نتیجه نگرفت و خوشحالیم که این چرخه و زنجیره پاره شد و نوار باخت از بین رفت. البته در بازی قبلی برابر پرسپولیس مستحق باخت نبودیم و فکر می کنم تنها  تیمی بودیم که در مقایسه با سایر تیم ها، مقابل پرسپولیس به خوبی بازی کردیم و کمترین موقعیت را به این تیم دادیم ولی متاسفانه با اشتباه داوری، بازی را واگذار کردیم.
معاون فنی باشگاه تصریح کرد: بازی با فولاد خوزستان یک بازی حساس بود که به امتیاز آن احتیاج داشتیم. سعی و تلاش ما بر این بود که با افکار مثبتی که در تیم از طریق مدیریت باشگاه انجام دادیم، زمینه انجام یک بازی خوب از طرف بازیکنان را فراهم کنیم. در دقایق ابتدایی به خاطر اشتباهات فردی و هوش و ذکاوت بازیکن فولاد یک گل نسبتا بچگانه خوردیم اما خدا را شاکریم که توانستیم در دقایق ۹۰ تا ۹۷، بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و برنده زمین باشیم.

وی با اشاره به ادامه راه مس رفسنجان عنوان کرد: هیچ چیز هنوز تمام نشده و ما پنج بازی دیگر داریم. بازی بعدی ما مقابل ماشین سازی تبریز است و تیم ما نباید این ذهنیت را داشته باشد که ماشین سازی سقوط کرده، بلکه ما یک بازی حساس داریم و حریف ما با توجه به موقعیت خود یک بازی باز و راحت انجام می‌دهد. سعی ما این است که پیروز این بازی باشیم. بعد از آن، با تیم پیکان در خانه بازی داریم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و به اهدافی که داشتیم در پایان فصل برسیم.

علیزاده گفت: خدا را شاکرم که به واسطه صبر و تحمل مدیران باشگاه و مردم ورزش دوست رفسنجان و ایمان کاملی که به سرمربی و کادر فنی تیم داشتم، باعث شد این اتفاقات خوب برای باشگاه مس رفسنجان رقم بخورد و امیدوارم با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: