پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مقابل پرسپولیس اشتباهاتی داشتیم و به خاطر آن‌ها جریمه شدیم.
زنده‌روح: مقابل پرسپولیس جریمه شدیم/صحبت در مورد داوری بی فایده است
احمدرضا زنده‌روح درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوب و با کیفیتی از جانب هر دو تیم انجام شد. اشتباهاتی مرتکب شدیم که انجام آن‌ها مقابل تیمی مثل پرسپولیس تاوان سختی دارد و به همین خاطر جریمه شدیم. در این بازی باختیم اما باید به فکر آینده باشیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو با تلاش و کار بیشتر بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم دچار افت شده، گفت: خداراشکر تیم روند و کیفیت خوبی دارد. کادرفنی ما آنقدر تجربه دارد که در جهت منافع تیم کار کند و شرایطی خوبی ایجاد شود. فقط به خاطر بدشانسی و همچنین برخی اشتباهاتی که داشتیم نتوانستیم در چند بازی اخیر نتایج لازم را به دست بیاوریم. امیدوارم از این هفته شاهد این مسائل نباشیم.
وی در مورد داوری بازی مقابل پرسپولیس که دو صحنه بحث برانگیز در محوطه جریمه هر دو تیم داشت و همچنین رفتار یحیی گل‌محمدی در کنار زمین، عنوان کرد: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و نظر نمی‌دهم. صحبت کردن در مورد داوری فایده‌ای ندارد. همه صحنه‌ها را دیده‌اند و کارشناسان داوری هم در این مورد صحبت کردند. امیدوارم در این چند هفته آخر شرایط طوری پیش برود که شاهد قضاوت بهتر و کم اشتباه‌تر از داوران باشیم تا تیم ها متضرر نشوند.
زنده‌روح در خصوص بازی بعدی با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: آلومینیوم تیم دونده و جنگنده‌ای است. این تیم نتایج خوبی گرفته، آن‌ها در لیگ و همچنین جام حذفی رقیب ما هستند و به همین خاطر این هفته بازی خیلی مهمی داریم. باید در این چند روز خوب تمرین کنیم و با تمرکز بالا کارمان را ادامه بدهیم تا به امید خدا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. از این بازی باید نتیجه بگیریم چون هم در زمین خودمان است و هم اینکه برای رسیدن به جایگاه مدنظرمان به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: