پایگاه خبری خانه فوتبال:

باور پذیری این خبر که دو تیم با سابقه که در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته و طعم قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات را چشیده و حتی بارها در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند، در فصل بیستم سایه سنگین سقوط را بالا سر خود احساس می‌کنند، سخت است.

در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر سایپا و ذوب آهن در حالی در فولادشهر به مصاف هم می‌روند که تیم میزبان با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم و تیم میهمان با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم حضور دارند و هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

شاید پیروزی در این دیدار بقای هیچ یک از دو تیم را قطعی نکند و آنها باید این تلاش را در هفته‌های بعد هم ادامه دهند، اما شکست برای ذوب آهن گران تمام خواهد شد و فاصله این تیم با سایپا به ۸ امتیاز افزایش پیدا می‌کند.

بازی دو تیم در نیم فصل اول که در روز ۲۶ برگزار شد که سایپا به طور دراماتیکی در آن پیروز شد. در حالی که بازی می‌رفت با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا تمام شود، ذوب آهن در دقیقه ۹۰ توسط وحید محمد زاده به گل رسید و سایپا در دقیقه ۹۵ توسط امیرعلی صادقی به گل پیروزی بخش خود رسید. گل دیرهنگامی که شاید امروز در سرنوشت نارنجی پوشان تهران بسیار تاثیرگذار باشد.

بازی دو تیم سایپا و ذوب آهن که شاید بتوان آن را حساس‌ترین بازی هفته نامید، از ساعت ۱۹:۴۰ روز دوشنبه ۱۴ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: