پایگاه خبری خانه فوتبال:

منچستریونایتد در پی قطعی کردن انتقال جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند به جمع شیاطین سرخ، حالا در فکر تقویت خط دفاعی‌ خود است و برای این کار رافائل واران از رئال مادرید را در نظر گرفته است. منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی هنوز پیشنهاد رسمی نداده، اما در این خصوص با رئالی‌ها در ارتباط است.

مدیران باشگاه رئال مادرید به دنبال متقاعد کردن واران برای ماندن در جمع کهکشانی‌ها هستند، اما این مدافع ۲۸ ساله به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در تیمی دیگر است. منچستریونایتد هم جذب این مدافع میانی را در اولویت‌های خود برای نقل‌وانتقالات تابستانی قرار داده است.

نشریه «سان» گزارش داد؛ رئال مادرید در یک صورت حاضر است واران را راهی اولدترافورد کند که به عنوان بخشی از این معامله دونی فن‌دبیک را از منچستریونایتد قرض بگیرد. این باشگاه اسپانیایی روی واران ۵۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

این هافبک هلندی که در تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله و در ازای ۳۵ میلیون پوند از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، در این تیم خیلی فرصت بازی پیدا نکرده و مواقعی هم که به او فرصت رسیده نتوانسته بازی‌های درخشانش در آژاکس را تکرار کند.

در سوی دیگر واران که قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم است، تاکنون به این تیم برای کسب ۱۸ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: