پایگاه خبری خانه فوتبال:

پایگاه شفق نیوز عراق از قطع همکاری فدراسیون فوتبال این کشور با استریچکو کاتانس و انتخاب سرمربی جدید تا پایان هفته جاری خبر داد.

به نوشته این پایگاه یک منبع آگاه در کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق به شفق نیوز اعلام کرد:"کاتانس به کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد به دلیل عدم دریافت مطالبات خودش تمایلی به ادامه همکاری و هدایت تیم ملی عراق را ندارد. درعین حال این کمیته پرداخت مطالبات کاتانس را وظیفه خودش می‌داند و در همین راستا به وی اطمینان داده شده با تامین اعتبارات لازم بدهی باقیمانده از دستمزد سرمربی اسلوونیایی به وی پرداخت خواهد شد."

این منبع اضافه کرد:"کمیته عادی‌سازی تا این لحظه جانشین کاتانس را انتخاب نکرده و در حال بررسی سوابق و رزومه مربیان مورد نظر هستیم تا با اعلام نظر کمیته فنی در خصوص شرایط مربیانی که به عنوان گزینه مطرح شده‌اند سرمربی جدید تیم ملی عراق انتخاب شود. انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری یا ابتدای هفته آتی توافق لازم با سرمربی جدید انجام شود. در عین حال انتخاب سرمربی عراقی برای تیم ملی در این مقطع بعید به نظر می‌رسد." 

وی در پایان گفت:"کمیته عادی‌سازی از نظر مالی در شرایط سختی قرار دارد و به دلیل محدودیت‌ها هنوز به میروسلاو اسکوب سرمربی تیم المپیک یا جان ویتل مدیر فنی انگلیسی فدراسیون هم دستمزدی پرداخت نشده و در انتظار تامین اعتبارات مورد نیاز هستیم."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: