پایگاه خبری خانه فوتبال:

روز گذشته استقلال توانست یک برد ارزشمند را مقابل تراکتور و تیم فیروز کر یمی به دست بیاورد تا یک گام بیش از گذشته به کسب سهمیه در لیگ نزدیک شود. استقلالی که این روزها با مشکلات عدیده مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کنند با فرهاد مجیدی نتایج خوبی گرفته اندو حالا به روزهای بهتر و قهرمانی حذفی هم نیم نگاهی دارند. با این حال در این بین یکی از اتفاقات خوب برای تیم فرهاد مجیدی بازگشت مصدومان این تیم هستند تا در آستانه دربی حساس حذفی دست او برای یک چیدمان مناسب در این مسابقه باز باشد.

یکی از این بازیکنان که توانست در بازی با تراکتور هم نقش مهمی در گلزنی استقلال داشته باشد، احمد موسوی بود که بعد از مصدومیت طولانی مدتی که داشت حالا شرایط مناسبی دارد و در بازی با تراکتور هم از ابتدای مسابقه در زمین قرار گرفت.

موسوی که بعد از حدود 60 روز دوری از تمرینات استقلال و بازی ها حالا شرایط خوبی پیدا کرده و گل اول شاگردان فرهاد هم روی ارسال او به ثمر نشست، حضورش یک اتفاق خوب برای مجیدی است که وریا غفوری را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. این شرایط می تواند یک فرصت خوب برای موسوی باشد که بعد از این مصدومیت به بهترین شکل از آن بهره ببرد و عملکرد مناسبش در بازی با تراکتور این پیام را برای فرهاد مجیدی داشته باشد که از اعتمادی که صورت گرفت به بهترین شکل بهره برده و ممنون آن است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: