پایگاه خبری خانه فوتبال:

فدراسیون فوتبال سوریه روز گذشته به صورت رسمی از نزار محروس سرمربی جدیدش رونمایی کرد تا این مربی سوری جانشین نبیل معلول تونسی شود.

محروس در مصاحبه با سایت «الاخباریه السوریه» گفت: با وجود اینکه زمان کمی برای آمادگی داریم ولی ساعات تمرین خود را اضافه می کنیم. با استفاده از عناصر جدید تلاش می کنیم تا تیم ملی را در سال های آینده بسازیم. 

وی افزود: ما یک برنامه کامل و فشرده داریم. بعد از جلسه طولانی با فدراسیون فوتبال اصلا درباره جزئیات قراردادم صحبت نکردم. ما باید در شرایط کنونی متحد و همدل باشیم تا بتوانیم تیم ملی را به مراحل بالا برسانیم.

سرمربی جدید سوریه در اولین درخواستش از فدراسیون، گفت: اولین درخواست من این است که محروم عمر خربین برداشته شود و این بازیکن هر چه سریعتر به اردو برگردد. همچنین تکلیف خلیل الیاس بازیکن سوری شاغل در لیگ فوتبال آرژانتین مشخص شود.

عمر خربین مرد سال آسیا ۲۰۱۷ است. این بازیکن یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال سوریه به شمار می آید که به دلیل درگیری با نبیل معلول سرمربی سابق سوریه مادام العمر از حضور در تیم ملی محروم شده بود.

تیم ملی سوریه اولین رقیب شاگردان اسکوچیچ در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است. بازی تیم ملی با سوریه در تاریخ ۱۱ شهریور برگزار می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: