پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب باید به مصاف الهلال برود.

استقلال امید زیادی داشت که در تهران از الهلال پذیرایی کند اما خواسته این باشگاه رد شد و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بازی در زمین بی طرف برگزار شد و نماینده ایران تصمیم گرفت که دبی را به عنوان میزبان انتخاب کند.

نکته عجیب اینکه باید تیم میزبان که استقلال است همه هزینه های میزبانی را پرداخت کند این درحالی است که بازی در دبی و زمین بی طرف برگزار می شود و نه در ایران  و به میزبانی استقلال.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هزینه کامل میزبانی در زمین بی طرف را باید تیم میزبان که استقلال و النصر هستند پرداخت کنند  تا جایکه میزبان باید هزینه غذا و اسکان تیم مهمان را از لحظه ورود به کشور ثالث تا یک روز بعد از بازی و یا بیشتر از آن(در صورت لزوم) پرداخت کند. تیم مهمان به همراه تیم داوری باید در هتل  5 ستاره اسکان داده شوند و روزانه سه وعده غذایی برای آنها در نظر گرفته شود و در روز بازی هم یک وعده اضافی دیگر فراهم شود.

این منبع در ادامه گفت: باید تیم میزبان روزانه حداقل 6 لیتر آب برای هر بازیکن از تیم مهمان مهیا کند و در محل اسکان و تمرین یخ و میوه هم به مقدار لازم قرار دهد.

استقلال دبی را به عنوان میزبانی دیدار برابر الهلال معرفی کرده است این درحالی است که النصر هنوز کشور ثالث را برای میزبانی از تراکتور اعلام نکرده است اما طبق اعلام الاقتصادیه کشورهای قطر، امارات و عمان به ترتیب سه گزینه احتمالی میزبانی النصر از تراکتور هستند.

منبع: ایسنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: