پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

کمالوند که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود و با لبخند از آنها استقبال کرد خیلی سریع صحبت‌هایش را به سمت دروازه بان تیمش برد که به ادعای وی در حالیکه به او گفته شده بود موقع پنالتی به سمت چپ خود شیرجه بزند، سمت دیگری را برای واکنش انتخاب کرده است.

این در حالی است که کوروش ملکی دروازه بان سایپا که در طول فصل نیمکت نشین اکبر منادی گلر دیگر تیم بود توسط کمالوند و از بدو حضور وی در اکثر مسابقات به میدان رفته و این صحبت از سوی سرمربی سایپا کمی عجیب به نظر می‌رسد.

کمالوند گفت: اتفاق‌هایی می‌افتد که آن را به مدیریت تیم گزارش می‌دهد.

او در حالیکه که صورت خود را جمع کرده بود گفت: متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که... که در این لحظه یک خبرنگار صحبت او را قطع کرد و گفت مشکوک است؟ و فراز با لبخند جواب داد: مشکوک که نه. به دروازه بان تیم می‌گویم موقع پنالتی بپر سمت چپ و اگر گل خوردی با من بعد یک کار دیگر می‌کند.

او سپس با سوال خبرنگاری درباره صحبت‌های مربی سایپا که به بسته شدن تیم انتقاد کرده بود گفت: تیم افتضاح بسته شده (کمالوند کلمه افتضاح را با شدتی عجیب بیان کرد) و ادامه داد: البته بحث آقای ابراهیم صادقی جداست. او بچه پاک و مسلمانی است اما نمی‌دانم بعضی از این بازیکنان با این قیمت‌ها چگونه سر از سایپا درآورده‌اند. ما هم هفت هشت بازی به پایان لیگ به این تیم آمدیم و فرصتی برای تغییرات نداشتیم.

کمالوند در پایان این بحث دوباره بحث گلر را پیش کشید و گفت: اما همانطور که گفتم اتفاقات عجیبی می‌افتد. من به گلرم می‌گویم بپر این طرف، می‌پرد آن طرف و بعد در پاسخ به سوال دیگری فرضیه دیگری را مطرح کرد و گفت: انشالله اینطور که شما می‌گویید نباشد اما من فکر می‌کنم از دیروز احساس می‌کنم از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها یک کارهایی می‌کنند، انشالله که ممن اشتباه کنم.

کمالوند در این بین توضیح داده بود که تیم‌هایی که خودش می‌بندد بازیکنانی دارد که با آنها آشناست اما در سایپا اینطور نیست. او جمله دیگری هم درباره این مسئله به زبان آورد و گفت:  در ۲۴-۲۵ سالی که در فوتبال بودم چنین چیزی را ندیدم.

صحبت‌های کمالوند در شرایطی مطرح می‌شود که سایپا با شکست در مسابقه امروز شرایط کاملا نامناسبی در جدول دارد و با توجه به سه بازی دشوار باقی مانده کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت. آنها در صورت کسب هفت امتیاز در سه بازی باقی مانده حتما در رقابت‌ها باقی می‌مانند اما مسابقات آنها مقابل گل گهر، آلومینیوم و تراکتور سازی کارشان را برای بقا سخت کرده است اگرچه آنها تا روز آخر به بقا در رقابت‌های لیگ برتر امیدوار خواهند بود. صد البته صحبت‌های امروز کمالوند مسئله‌ی جدیدی در سایپاست که باید دید چه تاثیری روی این تیم خواهد گذاشت.

جالب اینکه کمالوند چند سال پیش پس از شکست مقابل استقلال انتقاد شدیدی علیه ملکی دروازه بان امروز تیمش کرده بود و گفته بود او را بخاطر بی جنبه بودن از تیم اخراج خواهد کرد. در زمانی که کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز بود، او بعد از مسابقه در نشست خبری گفته بود ملکی که به جای فرناندو دخسوس درون دروازه تیمش قرار گرفته بود، با حرکات نمایشی به دنبال خودنمایی بوده و تمرکز کادرفنی را در جریان بازی گرفته است! حالا تاریخ برای کوروش ملکی اینبار در سایپا با کمالوند بعد از 5 فصل تکرار شده است!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: