پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشست امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که طی آن مسائل مختلفی در خصوص فوتبال پایه، انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید، انتخاب خزانه دار و تصمیم گیری درباره ادامه فعالیت منصور قنبرزاده مورد بررسی قرار گرفت.

حسین شریفی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به این نشست گفت: جلسه امروز به مدت پنج ساعت طول کشید که طی آن مصوبات مختلفی صورت گرفت که مهم‌ترین آنها به شرح زیر است:

* منصور قنبرزاده که بنا به درخواست ریاست فدراسیون پذیرفتند سرپرست دبیرکلی انجام وظیفه کنند، امروز با توجه به مشغله‌هایی که وجود داشت جدا شدند اما او همچنان در کنار مجموعه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

* فردا قرار است دبیرکل جدید فدراسیون انتخاب شود. همان زمان هم مراسم تودیع و معارفه نیز انتخاب می‌شود. این اتفاق ظرف دو روز آینده به جامعه فوتبال معرفی می‌شود.

* علی سلیمانی به عنوان سرپرست خزانه داری فدراسیون باقی ماند.

* کمیته موقت تغییر و تحول دیجیتال به مدت یک سال شروع فعالیت می‌کند.

* کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مسئول شد تا استعدادیابی با بودجه مقرر را بر عهده بگیرد و آن را عملیاتی کند.

در جهت توسعه فوتبال و فوتسال بانوان به هیأت‌های فعال در این حوزه مقرر شد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت و در اختیار آنها قرار بگیرد.

* رئیس و اعضای کمیته‌های تعیین وضعیت بازیکنان به همراه ارکان قضائی نظیر انضباطی، استیناف، اخلاق تا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با سرپرستی به وضعیت خود ادامه می‌دهند.

* تاریخ مجمع عمومی هنوز مشخص نشده است و آن را در آینده اعلام می‌کنیم.

* صورت‌های مالی تا انتهای تیرماه ۱۳۹۹ مقرر شد در اختیار اعضا قرار بگیرد.

* وحید شمسایی به عضویت کمیته فوتسال در آمد و عضو جدید این مجموعه شد.

* مهدی مهدوی کیا مقرر شد سرمربیگری تیم فوتبال المپیک را بر عهده بگیرد. مقرر شد رئیس فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد و مذاکره با آن اختیار پیدا کرده و اقدام کنند.

حسین شریفی درباره انتخاب مهدوی کیا افزود: قطعا با او صحبت شده که امروز مورد مصوب هیأت رئیسه قرار می‌گیرد.

وی درباره نامزدهای سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز صحبتی نشد و مقرر شد این اتفاق ظرف یکی دو روز آینده رقم بخورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: