پایگاه خبری خانه فوتبال:

فراز کمالوند با تاکید بر اینکه من هیچ بازیکنی را اخراج نکرده‌ام، اظهار داشت:تصمیم‌گیری برای این ۴ بازیکن (محسن مسلمان، مهرداد عبدی، رضا جعفری و کوروش ملکی) مصوبه هیئت مدیره است و ارتباطی با کادر فنی ندارد. هیئت مدیره تصمیم گرفته تا این نفرات فعلا در کنار تیم نباشند، اما دلیل این اتفاق فنی نیست. ما در هیئت مدیره جلسه داشتیم و آنها عنوان کردند از نتایج رضایت ندارند ولی اینطور نبوده که بنده چنین موضوعی(اخراج) را اعلام کنم.

فراز کمالوند با تاکید بر اینکه عنوان کردن «اخراج» برای این ۴ بازیکن درست نیست، ابراز کرد:هیئت مدیره باشگاه چنین تصمیمی گرفته است و آنها درباره این نفرات تصمیم‌گیری می‌کنند.

سرمربی سایپا با بیان اینکه جلسه خیلی خوبی با اعضای هیئت مدیره داشتیم، ابراز کرد:قرار شد تا تمهیدات لازم برای سه بازی باقی مانده انجام شود و تلاش خواهد شد تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

فراز کمالوند درباره مشکلاتی که سایپا دارد، عنوان کرد:این تیم خوب بسته نشده است؛ آقای صادقی که قبل از من مسؤولیت فنی را بر عهده داشته‌اند هم خیلی زحمت کشیده‌اند ولی بنده دیدم لیست مورد نظر ایشان هم جذب نشده است. به همین دلیل اصلی‌ترین مورد بحث پتانسیل تیم و موضوع جذب بازیکن است.

او یادآور شد:ما از هفته ۲۲ آمدیم و نمی‌شد برای هشت بازی پایانی فصل یارگیری کرد. مدت نقل و انتقالات تمام شده و مجبور بودیم با همین مجموعه کار کنیم. سایپا از هشت بازی آخری که قبل از حضور بنده داشت، فقط دو امتیاز گرفته بود و وضعیت خوبی در جدول نداشت که دلیل آن هم بحث فنی مربیگری نبود و به نظرم یک سری بازیکنان بازدهی نداشتند، اما امیدواریم در سه بازی آینده حداکثر توان خودمان را به کار بگیریم.

فراز کمالوند سرمربی سایپا تاکید کرد:تا آخر لحظه می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا سهمیه تیم در لیگ برتر را حفظ کنیم که البته کارمان خیلی سخت است. امتیاز گرفتن در ۸-۷ بازی آخر خیلی سخت خواهد بود؛ خداوند محمودخان یاوری را رحمت کند که می‌گفت دروازه‌ها در نیم‌فصل دوم کوچک می‌شود. با این شرایط، ما سعی کردیم بیشتر از نظر روحی روانی کار کنیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده به موفقیت برسیم.

«مگر شما با علم به اینکه نمی‌توانید بازیکن جدیدی برای سایپا بگیرید، به این تیم نیامدید؟»؛ کمالوند در پاسخ به این سوال گفت:بنده از زیر بار مسؤولیت خودم شانه خالی نمی‌کنم. وضعیت تیم را دیده‌ام و سرمربیگری سایپا را قبول کردم. مسؤولیت نتایج با من است، اما اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم، قبل از اینکه من بیایم در هشت مسابقه فقط ۲ امتیاز گرفته بودند. زمانی هم که من آمدم، سخت‌ترین شرایط مسابقات برای تیم ما بود.

فراز کمالوند با اشاره به اینکه سایپا سال گذشته هم در روز آخر در لیگ برتر ماند، اظهار کرد:سایپا سال قبل بخاطر اینکه نفت مسجدسلیمان توانست پارس جنوبی را ببرد، در لیگ برتر ماند؛ باید همان موقع فکر اساسی برای سایپا می‌کردند؛ آن زمان مسؤولان سایپا باید می‌فهمیدند که وضعیت بغرنج است.

سرمربی سایپا تصریح کرد:

دست ابراهیم صادقی هم در آن مقطع بسته بود؛ یک سری بازیکن خوب مثل آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، خالد شفیعی و … را از دست داد، نتوانست بازیکن جدیدی بیاورد و به ایشان هم خدشه‌ای وارد نمی‌شود. اصلی‌ترین موضوع این است که سایپا خوب بسته نشد. ضمن اینکه ما افسوس گذشته را نمی‌خوریم و تمام تلاش ما حفظ این تیم در لیگ برتر است.

کمالوند در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فکر می‌کند تا هفته پایانی لیگ شانس بقا دارند یا خیر، ابراز کرد:

تصورم این است رقابت تا هفته آخر تنگاتنگ است و با تلاش بچه‌ها می‌توانیم موفق شویم. البته در همین حال که اصرار دارم این تیم دارم خوب بسته نشده، اما یک سری بچه‌ها واقعا خوب و در اختیار تیم هستند ولی متاسفانه جنس ما جور نیست. در تیم فوتبال، باید از یک تا ۱۱ داشته باشید، اما این موضوع در سایپا وجود ندارد. با این حال تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا در بازی‌های باقی مانده نتیجه لازم را بگیریم.

او در واکنش به اظهاراتی که پس از دیدار با استقلال درباره کوروش ملکی داشت، اظهار کرد:با کوروش ملکی صحبت کردم که او یک استدلال برای من آورد. از او پرسیدم گفتم چرا این کار را کردی. گفت بعد از اینکه شما گفتی ضربه به چپ زده می‌شود، دو بازیکن استقلال حرف‌ها را شنیده بودند و به ارسلان گفته‌اند.

فراز کمالوند سرمربی تیم سایپا اضافه کرد:کوروش ملکی در تمرینات حاضر نمی‌شود، اما ارتباطی به اینکه ما بگوییم پنالتی را عمدا به آن سمت نرفت، ندارد. حرف ما این است چرا از دستور سرمربی تیم سرپیچی کرده است، وگرنه هیچ شائبه‌ای درباره او وجود ندارد. ما بخاطر اینکه سرپیچی از دستور سرمربی داشته، گلایه داریم و به او تاکید کردیم که اگر هزار نفر به او یک حرف را زدند، او باید به حرف سرمربی توجه کند.

کمالوند با بیان اینکه یک سری بخاطر باخت و اتفاقات بازی با استقلال قصد دارند آب گل‌آلود ماهی بگیرند، ابراز کرد:به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم، اما صحبت‌های بنده و اتفاقاتی که افتاد، ارتباطی به استقلال ندارد. اگر مشکل داریم، بخاطر ضعف فنی و سوء تدبیر است.

او درباره شایعه تبانی در دیدار با استقلال گفت:اعتقادم بر این است بحث تبانی وجود ندارد و موضوعی که بنده می‌گویم، بحث سرپیچی بازیکن از دستور سرمربی است. من به کوروش ملکی گفتم چرا حرفم را گوش نکردی. من می‌دانستم ارسلان ضربه‌اش را به آنجا می‌زند چون سه، چهار ماه در استقلال کار کردم، اما ملکی به من گفت دو بازیکن متوجه صحبت‌های بنده شده‌اند و به ارسلان گفته‌اند وسط بزند.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه محسن مسلمان را برای دومین بار از این تیم اخراج کرده است، گفت:مسلمان را قبلا اخراج نکرده بودیم و الان هم اخراج نکردیم. در جلسه هیئت مدیره ازنحوه عملکرد یک سری بازیکنان راضی نبودند که ما هم گفتیم فعلا به آنها استراحت بدهیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: