پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: از ابتدای فصل هرچه اشتباه و اتفاق بود به ضرر ما شد، امیدواریم روزی هم در کوچه ما عروسی شود.
رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فعلی ذوب آهن اظهار داشت: از ابتدای فصل تمام مسائلی که به وجود آمد چه در بحث داوری و چه از نظر نتیجه‌گیری هیچ کدام به نفع ما نبود. قبل ازبازی با سایپا، شکست این تیم مقابل پدیده شرایط را حساس‌تر کرد. در جریان این بازی هم اتفاقاتی افتاد که منجر به اخراج شهاب گردان شد. اگر داور همان لحظه کارت قرمز می‌داد این همه حاشیه به وجود نمی‌آمد اما به هرحال سروصداهایی کنار خط به وجود آمد و با نظر داور چهارم کارت زرد تبدیل به کارت قرمز شد و آن اتفاقات رخ داد.

وی با اشاره به اعتراض‌ شدید دروازه‌بان ذوب‌‌آهن در این بازی تصریح کرد: ناراحتی او از این بود که می‌گفت اصلا برخوردی با بازیکن حریف نداشته و به همین خاطر عصبانی شد با اینکه بازیکن خوش اخلاقی است. پس از این اخراج تیم ما عصبی و به هم ریخته شد و گل هم خوردیم. اگر می‌باختیم امیدمان خیلی کمرنگ می‌شد اما خوشبختانه توانستیم در اواخر بازی به گل برسیم و بازی را مساوی کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌‌‌آهن در مورد رای کمیته استیناف که به بهتر شدن شرایط ذوب‌آهن درجدول کمک کرد، گفت: پیکان مرتکب اشتباهی شد اما رای اولیه غیرمنصفانه بود. با این رای از راه هوا سه امتیاز به سایپا رسید اما با بررسی قانون و در نظر گرفتن وضعیت جدول کمیته استیناف رای خودش را اعلام کرد و به این ترتیب حق به حقدار رسید.

کربکندی در مورد ادامه راه ذوب‌آهن در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر عنوان کرد: سایپا با تیم‌هایی (گل‌گهر،آلومینیوم و تراکتور) بازی دارد که به دنبال سهمیه هستند. روی کاغذ بازی‌های ما آسانتر از سایپا است اما به هرحال از تمام این بازی‌ها باید امتیاز بگیریم تا از این دغدغه و بحران بیرون بیاییم و بتوانیم برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. 2 سال است که وضعیت ذوب آهن خوب نیست و همه نگران هستند. حیف است یک تیم با 52سال قدمت و افتخاراتی که دارد به لیگ یک سقوط کند.

وی در مورد بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: 15 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم که کمر تیم ما را شکسته است. فردا دشمن سرسختی به نام گرما داریم که بالای 50 درجه است اما باید از تیم نفت امتیاز بگیریم. بعد از آن با نساجی، سپاهان و مس رفسنجان بازی داریم. امیدواریم همه اتفاقات به شکلی بیفتند که تیم در لیگ برتر بماند. روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و همه تحت فشار هستیم که این مساله کل مجموعه را اذیت می‌کند. با شناختی که مجتبی حسینی از نفت مسجد سلیمان دارد و انگیزه بازیکنان می‌توانیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

کربکندی افزود:  امیدواریم به اصطلاح  یک روز هم در کوچه ما عروسی شود. از ابتدای فصل هرچه اشتباه و اتفاق بود به ضرر ما شد، ای کاش در هفته‌های پایانی شرایط طوری برایمان رقم بخورد که شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: