پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود فکری پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از شروع صحبت‌هایم، باید چندمین بار از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم، بابت بازی مشکوک تیم. مسابقه‌ای که مطمئناً چیزهایی در نیمه اول داشت تا باعث شد گل‌هایی دریافت کنیم که هیچ تیمی یا هیچ بازیکنی در مهدکودک هم دریافت نمی‌کند و اینقدر به راحتی فرصت به حریف نمی‌دهند تا به گل برسد. مسابقه‌ای که می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، اینطور نبود و در نیمه اول همه کار کردیم که حریف برنده از بازی خارج شود.

وی ادامه داد: واقعاً باید چندین بار عذرخواهی کنم، بابت مسائلی که در فوتبال ما هست و متأسفانه قدرتی یا نیرویی نیست که جلوی این اتفاقات را بگیرد، یعنی خواسته و اراده‌ای نیست تا جلوی این اتفاقات را بگیرد. درباره نیمه اول اصلاً نمی‌توانیم صحبت کنیم، ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی برگشت و خوب بازی کردیم. با توجه به اینکه بچه‌های ما می‌خواستند در نیمه دوم بازی را تغییر دهند، خوشبختانه موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و دو گل را جبران کردیم و از طرف دیگر هم موقعیت‌های دیگر هم خلق کردیم و می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، ولی متاسفانه زورمان به همان مسائل پشت پرده فوتبال نرسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: من نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم. صحبت دیگری ندارم. فقط من از فوتبال پاک و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله دیگر فوتبالی این چنین در کشورمان نبینیم.

منبع: تسنیم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: