پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد شائبه کم کاری برخی بازیکنان این تیم صحبت هایی را مطرح کرد.
نعمت الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی شب گذشته نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن که با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید اظهار داشت: واقعا حیف شد. مشکلاتی به وجود آمد که تا بفهمیم از کجا است، 3 گل خوردیم. متأسفانه دیر متوجه شدیم که مشکل از کجاست و با اینکه بعد از آن توانستیم 2 گل را جبران کنیم اما به هر حال نتیجه را واگذار کردیم.
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: به همین خاطر مدیریت از کادر فنی خواسته 3 بازیکن را در اختیار باشگاه بگذارد، آن‌ها پس از بررسی‌های لازم این تصمیم را گرفتند. ما هزینه می‌کنیم و برای تیم زحمت می‌کشیم. چه اتفاقی می‌افتد که در نیمه اول 3 گل از ذوب آهن می‌خوریم؟ این اتفاق خیلی مشکوک و عجیب است.
وی در مورد اینکه مشکوک بودن 3 گل ذوب آهن باعث ایجاد شائبه‌هایی در مورد مجتبی حسینی سرمربی این تیم می‌شود، گفت: به هر حال ما به بازیکنان خودمان مشکوک هستیم و کاری نداریم که سود و یک سر این قضیه به چه کسی می‌رسد.
رضایی در خصوص اینکه گفته می‌شود در اواسط نیمه اول برخی بازیکنان به محمود فکری اطلاع دادند که بازیکنانی از نفت مسجدسلیمان کم‌کاری می‌کنند، گفت: وقتی هوادار فحش می‌دهد و یک سری مسائل را مطرح می‌کند، ما هم تحقیق می‌کنیم و دیدیم که واقعیت همین است. بعد از اینکه تعویض کردیم فهمیدیم مشکل کار از کجاست. درواقع هوادار از ما زودتر فهمیده بود و ما هم به خاطر اعتراض آنها مشکوک شدیم.
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از بازی محمود فکری به مجتبی حسینی گفته 4 بازیکن را تعویض کردم و بازی برگشت، اگر زودتر می‌فهمیدم نمی‌توانستید ما را ببرید، عنوان کرد: بله، چنین حرفی زده شده است. به هر حال سه بازیکن در اختیار باشگاه هستند و باید برخی مسائل مشخص شود. الان هوادار فشار می‌آورد و اگر این قضیه ثابت شود ممکن است اتفاقات بدتری بیفتد. ما نمی‌توانیم برخی بازیکنان را در شهر نگه داریم.

رضایی در مورد مسائل داوری این بازی گفت: داوری مشکلی نداشت. امیدواریم تیم در لیگ برتر بماند. هر چند تیم ما ماندگار بود. از ابتدای فصل چیزی کم نگذاشتیم که برخی بخواهند کم‌کاری کنند. حتی بسیاری از تیم‌ها مشکلات مالی‌شان بیشتر از ما است. تعجب می‌کنم چرا این اتفاقات می‌افتد و چرا ما 3 گل در نیمه اول از ذوب آهن می‌خوریم؟

مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من کارشناس نیستم اما از هوادار تا کارشناس به ما گفتند که در زمین کم‌کاری می‌شود. ما در هر بازی به دنبال نتیجه هستیم. در نیمه دوم برخی بازیکنان را تعویض کردیم و بازی واقعا عوض شد. حیف زمان کم بود. اگر زمان کافی داشتیم حتی می‌توانستیم برنده بازی شویم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: