پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شرایط این روزها ی پرسپولیس، شهرآورد جام حذفی، تفاوت دربی لیگ با جام حذفی و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

فکر نمی‌کنم در حال حاضر هوادار و یا پیشکسوتی باشد که از عملکرد خوب این تیم ناراضی باشد. پرسپولیس هم از نظر فنی و هم از نظر تاکتیکی شرایط خوبی دارد و برای مسابقه مهم پیش رو برابر استقلال آماده است.

این روزها هم استقلال شرایط خوبی دارد و هم پرسپولیس. هر دو تیم در مسابقات قبلی خود نتایج خوبی گرفتند. این موضوع می تواند نوید یک شهرآورد جذاب را بدهد؟

شهرآورد یک بازی خاص است و نمی‌توان آن را با سایر مسابقات قیاس کرد. خیلی اوقات بوده که شاید در جدول شرایط خوبی نداشتیم اما استقلال را بردیم. الان شرایط هر دو تیم خوب است و فکر می کنم بازی زیبایی از کار در خواهد آمد اما باز هم می گویم این موضوع ارتباطی به شرایط قبلی تیم ها ندارد.

شما بیش از ۵۰ سال به عنوان بازیکن و سرپرست در پرسپولیس بودید و شرایط گوناگونی را تجربه کردید. دربی جام حذفی سخت‌تر است یا لیگ؟

دربی در مجموع از تمام مسابقات جدا است اما به نظر من دربی جام حذفی سخت تر است زیرا جای جبرانی وجود ندارد و شکست در این بازی به قیمت از دست رفتن یک جام است.

نتیجه این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنید؟

پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده می شود. در موفقیت پرسپولیس در این بازی تردید ندارم.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس مصدوم است و به نظر می‌رسد دربی را از دست داده است. غیبت او می تواند تاثیرگذار باشد؟

عیسی از بازیکنان خوب ما است و امیدوارم به دربی برسد اما بازیکنان خوب دیگری هم حضور دارند که جور خط حمله پرسپولیس را بکشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: