پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: اگر در دیدار لیگ هم دقت می‌کردیم، سپاهان را می‌بردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام پس از برتری فولاد مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا به خانواده بزرگ فوتبال خوزستان تسلیت می‌گویم. به خانواده فرتوت اهوازی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به خانواده آنها صبر بدهد.

وی افزود: ما یک دیدار دیگر با سپاهان انجام دادیم که بازی خوبی از آب درآمده بود. اگر کمی در آن مسابقه دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: در بازی حذفی موقعیت هایی را از دست دادیم که باید به گل تبدیل می شد و لیاقت مان خیلی بیشتر از این بود. باید این بازی را در 90 دقیقه می بردیم و تیم مان فوتبال خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشت. هر دو تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و خوشحالم که توانستیم تیم پر قدرت و پر مهره سپاهان را که می دانید یک تیم در زمین داشتند و یک تیم روی نیمکت، شکست دهیم.

نکونام ادامه داد: به سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.ما هم تمام تلاش مان را انجام  دادیم و اگر 11 نفره بودیم می توانستیم در شرایط بازی آنها را شکست دهیم، اما متاسفانه داور کمی سخت گیری کرد و بازیکن ما را اخراج کرد. بعد از آن صحنه تمرکز ما از دست رفت و گل خوردیم و در آن شرایط شیرازه ما از هم پاشید اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و حتی در وقت اضافه دوم می توانستیم گل بزنیم، اما همه این اتفاقات باعث شد به ضربات پنالتی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: بردن این تیم سپاهان که در چند سال اخیر آنها را بررسی کردم، واقعا سخت است. بازی آنها مقابل پرسپولیس، استقلال و تراکتور را تماشا کنید که همگی این تیم‌ها را اذیت کرد، اما ما در یک بازی تاکتیکی مزد برتری مان را گرفتیم. به بازیکنان و هواداران تیمم تبریک می‌گویم. از روز اولی که به اینجا آمد، حمایت مان کردند و ایمیدوارم فصل را برای فولاد خوب تمام کنم. قول می دهم تلاش ما برای بهترین عملکرد باشد و آرزوی قلبی ام این است که فولاد همیشه سربلند باشد.

سرمربی فولاد ادامه داد: در این تیم تجربیات خوبی کسب کردم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کردم. بازیکنانی در اختیار داشتم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند. آنها برای لباسی که بر تن دارند خیلی تلاش می‌کنند.

وی در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش در حذفی امیدوار است، عنوان کرد: با بودن یکسری از تیم‌ها که واقعا در بازی های لیگ و جام حذفی هزینه کردند، بازیکن می گیرند، پنجره بسته ندارند، ما با دست خالی یکسری کارها انجام دادیم. ما شرایطی داشتیم که در برخی بازی‌ها 4 مدافع چپ روی نیمکت داشتیم. شرایط ما خیلی سخت بوده و برخی از بازی‌ها را به خاطر کمبود بازیکن از دست دادیم.

نکونام تصریح کرد: ما با سخت کوشی توانستیم به جمع 4 تیم حذفی برسیم. هرچند اگر سپاهان صعود می کرد آنها مدعی قهرمانی بودند. ما کار بزرگی کردیم که آنها را شکست دادیم و فکرمان به بازی بعد است. سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم و دوست ندارم به آینده نگاه کنم. همه برنامه ما تمرین برای مسابقه بعد است تا از آن رقابت‌ موفق بیرون بیاییم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: