پایگاه خبری خانه فوتبال:

رافائل واران هنوز به پیشنهاد تمدید مدیران رئال مادرید که چند هفته پیش به او ارائه شده پاسخی نداده است. در باشگاه تصور بر آن است که این مدافع میانی و فرانسوی تصمیم گرفته به دوران خود در رئال مادرید که در سال 2011 شروع شده در تابستان امسال پایان دهد.

به نظر می رسد آینده رافائل واران در لیگ برتر رقم می خورد و اخیرا به غیر از منچستر یونایتد، مدیران چلسی نیز هفته های اخیر برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. همچنین اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن نیز به خرید رافائل واران منتشر شده، اما حضور سرخیو راموس در این باشگاه احتمال این انتقال را کمتر از گذشته کرده است.

به همین دلیل رئال مادرید تصمیم گرفته در همین تابستان واران را به فروش برساند. آنها می دانند در صورت عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد، در تابستان سال بعد شاهد جدایی رایگان او خواهند بود و باشگاه به دنبال درآمدزایی از فروش واران است. ارزش واقعی واران چیزی حدود 70 میلیون یورو برآورد شده، اما باقی ماندن تنها یک سال از قرارداد این مدافع فرانسوی و البته شرایط دشوار مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن است رئال مادرید را مجبور به فروش او با رقمی پایین تر نیز بکند. رئال مادرید اخیرا اعلام کرد مبلغ هنگفت 300 میلیون یورو در فصل 2020-21 ضرر کرده و سال را تقریبا با سود فقط یک میلیون یورویی به پایان رسانده است.

به همین دلیل فروش هر بازیکنی در برنابئو مورد استقبال قرار می گیرد و تقریبا می تواند جدایی واران را نیز مانند راموس قطعی دانست. همچنین کهکشانی ها حداقل در تابستان امسال برنامه ای برای خرید جایگزین ندارند. داوید آلابا اخیرا راهی رئال مادرید شده، قرارداد ناچو تا سال 2023 تمدید شده، ادر میلیتائو تا سال 2025 قرارداد دارد و خسوس وایخو نیز می تواند گزینه جانشین واران در رختکن حاضر شود.

 

منبع: ورزش 3

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: