پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت دلار روند پرتنشی به خود گرفته است. قیمت دلار نسبت به روز قبل کمی افزایش یافت. قیمت دلار تاثیر زیادی از تحریم هاو تحولات نظام انتخابات ریاست جمهوری است. قیمت دلار بر روی اجناس دیگر در بازار تاثیر مستقیم دارد.آخرین خبرهای قیمت دلار را شماهده می کنید.

قیمت دلار

قیمت دلار امروز

 قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۱۹۱(بیست و شش هزار و صد و نود و یک  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۷۲۰(بیست و شش هزار و هفتصد و بیست تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۸۶۱(سی هزار و هشتصد و شصد و یک تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۴۸۵ (سی و یک هزار و چهارصد و هشتاد و پنج تومان) است.

افزایش 5 هزار واحدی شاخص بورس

 در شروع معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس سبزپوش شد و با رشد 5 هزار واحدی  در ارتفاع یک میلیون و 425 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1100 واحدی 432 هزار و 173 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابوس نیز مثبت شد و به21 هزارو 159 واحد رسید.

نماد‌های شستا، فولاد،فملی، پارس و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر حرکت شاخص داشتند و برکت ، تیپیکو و وسکرشا مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

 بزرگان سرخپوش بازار

 در 90 دقیقه ابتدایی معاملات بورس پایتخت نماگرهای بازار سرخپوش شدند. شاخص کل بیش از 5 هزار واحد نزول کرد و تا سطح یک میلیون و 491 هزار واحد عقب نشست. شاخص هم وزن با افت 751 واحدی به رقم 451 هزار واحد تنزل کرد و شاخص کل فرابورس نیز 203 واحد پائین آمد و به رقم 22 هزار و 42 واحد رسیده است

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا 26 هزار و 778 تومان ثبت شد و در نیمه روز به 26 هزار و 567 تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز 27 هزار و 45 تومان اعلام شد و در نیمه روز به 26 هزار و 832 تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا به 31 هزار و 400 تومان صعود کرد و در نیمه روز 31 هزار و 339 تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا 31 هزار و 714 تومان ثبت شد و در نیمه روز 31 هزار و 653 تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را 26 هزار و 926 تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز 31 هزار و 613 تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه 300 تومان کاهش یافت و 27 هزار و 550 تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز 300 تومان افت کرد و 32 هزار و 550 تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت 7 هزار و 500 تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته 100 تومان کاهش داشته است.
دلار پشت خطی

این دسته از معامله گران باور دارند در انتهای هفته با تایید وزرای پیشنهادی رییسی، قیمت دلار در مسیر تعدیل قرار خواهد گرفت. گروهی از آن ها باور دارند،‌ اسکناس آمریکایی تا کانال ۲۶ هزار تومانی افت خواهد کرد و عده دیگری حتی انتظار نزول تا کانال ۲۴ هزار تومانی را دارند.

می توان گفت بیشتر معامله گران ارزی در روزهای اخیر سردرگم هستند و سعی می کنند بیشتر خود را با روندهای قیمتی هماهنگ کنند. آن ها هم آمادگی فروش سریع ارز را دارند و هم توان قرار گرفتن یکباره در موقعیت فروش.

به طور کلی، به نظر می رسد تا زمانی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قرار داشته باشد، تمایل به فروش در بازار ارز داخلی کمتر است. این سطح از قیمت حواله درهم، به معنای آن است که ارزش دلار در بازار داخلی حتی می تواند بالای ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان قرار بگیرد.

 به گفته برخی فعالان،‌ معامله گران انتظار دارند پس از نزدیک به ۱۴ درصد رشد طی یک ماه، اسکناس آمریکایی حداقل اصلاح کوچکی را انجام بدهد. با این حال،‌ بازار در ابتدای هفته با رشدهای آرام به صعود خود ادامه داده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: