پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهزاد غلامپور درباره برتری مقابل پرسپولیس در دربی عنوان کرد:خداراشکر که در این دیدار برنده شدیم، تلاش و زحمات تمام بازیکنان و همینطور آقای مجیدی و اعضای تیم این بوده که نتیجه بگیریم و خیلی خوشحالیم که دل هواداران را شاد کردیم.

او درباره اینکه استقلال برای قهرمانی در جام حذفی چه اندازه شانس دارد، گفت:ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اینطور نیست که بگوییم جام الان در دستان ماست و در باد دربی بخوابیم، بازی به بازی تا فینال پیش می‌رویم.

غلامپور درباره اینکه گفته می‌شود داوری در دربی به نفع آبی‌ها بوده، گفت:یکی از بهترین داوران دنیا برای ما داوری کرد و با هیچ یک از اعضای دو تیم خصومتی نداشت، داوری او حرف نداشت و همه عملکرد علیرضا فغانی را دیدند. قضاوت ایشان جای هیچ شک و شبه‌ای نداشت.

مربی استقلال درمورد مصدومیت عارف غلامی گفت:مصدومیت او تلخ بود، عارف جوان آینده‌داری بود و حیف شد که در این موقع از فصل دچار آسیب دیدگی شد. او با تلاش و با روحیه است و آرزو داریم هرچه سریعتر به ما ملحق شود. برای او آرزوی سلامتی داریم.

غلامپور درمورد عملکرد اخیر سیدحسین حسینی عنوان کرد:حسینی عملکرد خوبی در این مدت داشته و مزد زحماتش را در بازی دربی گرفت.

مربی استقلال درباره اینکه خوشحالی‌های بعد از گل او همچنان مورد توجه است، گفت:من همیشه دوست دارم که استقلال برنده باشد تا اینگونه از شادی بپرم؛ هر زمان که استقلال برنده باشد من اینطور به هوا می‌پرم.

بهزاد غلامپور همچنین در مورد رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم عنوان کرد:

نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مثل تمام بازی‌ها دوست داریم که با احترام به حریف برای برد داخل زمین برویم و امیدوارم که نتیجه بازی هم در پایان به سود ما رقم بخورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: