پایگاه خبری خانه فوتبال:

هرچند بازیکنان استقلال در گفتگوهای جداگانه خود با فرهاد مجیدی به وی قول داده اند تا لحظه آخر برای موفقیت استقلال هیچ کوتاهی نخواهند کرد، اما از هم اکنون می‌توان پیش بینی کرد که در پایان فصل جاری تعداد قابل توجهی از بازیکنان این باشگاه تصمیم به جدایی از آبی پوشان بگیرند.

البته کوچ دسته جمعی بازیکنان استقلال که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده اتفاق دور از انتظار نیست، چون برخی از آن‌ها از ماه‌ها پیش با ارائه نوتیس به باشگاه خواهان دریافت مطالبات معوقه خود بودند، اما بی پولی باشگاه سبب شد فرایند تسویه حساب عملیاتی نشود به همین دلیل ستاره‌های نام آشنای باشگاه ترجیح دادند ابرهای پیش رو را بررسی کنند.

گفته می‌شود چند بازیکن استقلال بدون سر و صدا با باشگاه‌های سرشناس لیگ ستارگان قطر مذاکرات جدی خود را آغاز کردند و به نتایج نهایی و قطعی دست پیدا کردند، اما قرار نیست در برهه کنونی از اسامی این باشگاه‌ها رونمایی شود.

به جز تیم‌های قطری، باشگاه‌های متمول صنعتی نیز مشتریان پر و پا قرص ستاره‌های استقلال هستند که از وضعیت کنونی رضایت ندارند و قراردادشان با این مجموعه به پایان رسیده است، در این بین شنیده می‌شود برخی بازیکنان طبق عرف مذاکرات مقدماتی خود را با این باشگاه‌ها انجام دادند تا بلافاصله پس از اتمام بازی‌های لیگ و حذفی توافقات نهایی انجام شود و به شکل رسمی از استقلال جدا شوند، اتفاقی که مطمئنا برای هواداران استقلال رضایت بخش نیست.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که مسوولان باشگاه استقلال در جریان این اتفاقات قرار دارند و به خوبی می‌دانند پایان فصل احتمال جدایی ستاره‌های استقلال از این باشگاه وجود دارد، اما از آنجا که منابع مالی کافی در اختیارشان نیست امکان متقاعدکردن آن‌ها در برهه کنونی وجود ندارد.

ماجرا وقتی برای مدیران استقلال سخت‌تر می‌شود که این حقیقت فاش می‌شود باشگاه‌های قطری و صنعتی رقمی بسیار بالاتر از رقم باشگاه استقلال را به آن‌ها پیشنهاد داده تا به طور کامل ستاره‌های آبی را وسوسه کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: