پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه ماشین‌سازی تبریز نسبت به شایعات تبانی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از شکست سنگین شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال مقابل پرسپولیس شایعاتی مبنی بر تبانی برخی بازیکنان و تیم ماشین‌سازی برابر حریف تهرانی مطرح شد که روابط عمومی این باشگاه برای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:
"متاسفانه پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ‌برتر قرار گرفته از طرف برخی رسانه‌ها و افراد، به باشگاه ماشین‌سازی تبریز اتهاماتی چون تبانی این تیم نسبت داده شده که به هیچ عنوان صحت ندارد. باشگاه ماشین‌سازی هرگونه اتهام نسبت به بازیکنان و کادرفنی را رد و حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند که در صورت لزوم از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

ماشین‌سازی از بدو تاسیس تاکنون از پاک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و خواهد بود. هیچ وقت و در سخت‌ترین شرایط نیز شرافت و پاک بودن را زیرپا نگذاشته و نخواهد گذاشت. کما اینکه مالک این باشگاه نیز اخلاق را به عنوان یکی از شعارهای خود در باشگاه‌داری اعلام کرده و به این شعار نیز پایبند بوده و خواهد بود.

مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان و همچنین کم تجربگی تیم جوان ماشین‌سازی باعث شد شیرازه این تیم پس از اخراج یکی از بازیکنان مقابل پرسپولیس فرو ریخته و از طرف دیگر عواملی چون توقیف اموال باشگاه توسط نهادهای رسمی به علت بدهی‌های انباشته در دوره مالکیت قبلی باعث شد تمرکز تیم از بین رفته و موجب رقم خوردن شکست در هفته بیست و هشتم شود.

به همین جهت باشگاه ماشین‌سازی از تمام هواداران متعصب خود و جامعه فوتبال عذرخواهی کرده و اعلام می‌دارد کادر مدیریتی و فنی متحد برای دو بازی آتی تلاش کرده و مالکیت و هیات مدیره باشگاه نیز تمام قد از کادرفنی و بازیکنان تا پایان فصل حمایت خواهد کرد.

امیدواریم دو هفته پایانی لیگ‌برتر نیز در نهایت پاکی و صداقت و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: