پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبر روز عکس جدید از نفیسه روشن که از سقط شدن جنینش منتشر کرده است را می توانید در این سایت مشاهده فرمائید

نفیسه روشن بازیگرسینما و تلویزیون است نفیسه روشن طلاق گرفته است نفیسه روشن فرزندی ندارد نفیسه روشن در تهران متولد شده است خبری عجیب از نفیسه روشن منتشر شد که خود نفیسه روشن این خبر را تایید کرد. در ادامه بیشتر از نفیسه روشن بخوانید.

برخی از صفحات مجازی با انتشار اسکرین شاتی از صفحه نفیسه روشن بازیگر زن جنجالی ادعا کردند که وی باردار بوده و ویدیو سقط شدن جنینش را منتشر کرده است که خانم روشن نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

نفیسه روشن و ماجرای سقط جنینش

این‌ بازیگر از جنین اش که افتاده بوده فیلم گرفت و نوشت مادر بود سخته ، مادر شدن سخت تر و از دست دادن خطرناک تر

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن با تکذیب ادعای باردار بودنش نوشت 

هرکی هست بد شوخی از سر گرفته ... تا کی هر دروغی خوراک صفحه هاتون باشه برای پول درآوردن؟ اگه انسانید به اوضاع جامعه کمک کنید... پول درآوردن از تیتر دروغ نسبت دادن حرومه ...

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

منبع : برخط نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: