پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستار همدانی در خصوص برد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ۳ امتیاز خوبی گرفتیم که متاسفانه در جدول تاثیری برای ما ندارد، اما اینکه زنجیره‌ی برد‌ها و روند شکست ناپذیری استقلال پاره نشد حائز اهمیت است.

وی درباره تقابل محمود فکری با استقلال گفت: فکری یکی از مربیان زحمت کش است و در تیم‌های خود معمولا خوب نتیجه گرفته است. یکی از افرادی بودم که دوست داشتم او سرمربی استقلال شود، زیرا شناخت خوبی از این باشگاه دارد و سال‌ها کاپیتان استقلال بوده است. او در استقلال اشتباه محاسباتی داشت و ریشه مشکلات وی سوءمدیریت‌ها بود. تیم فکری در صدر بود، اما حاشیه سازی‌ها به او اجازه موفقیت نداد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وزیر با انتصاب آدم‌های کوچک برای کار‌های بزرگ استقلال را به این روز انداخت. باید فکر اساسی به حال وضعیت استقلال شود. در تیم استقلال بین بازیکن و مربی، بین مدیرعامل و مربی، بین هیئت مدیره و مدیرعامل و... اتحاد و ارتباط مناسب وجود نداشت. اکنون هم همین وضعیت را داریم.

همدانی در رابطه با تاثیر حواشی بر از دست رفتن قهرمانی برای استقلال عنوان کرد: حواشی صد درصد بر دوری استقلال از قهرمانی تاثیر دارد. چندین سال است این مشکلات بر آسمان استقلال سایه افکنده است. زمان استراماچونی تیم روان بازی می‌کرد و هواداران راضی بودند، اما نگذاشتند اثری از آن تیم بماند. حتی زمان شفر هم استقلال خوب بود، اما اجازه ندادند.

هافبک سابق استقلال در خصوص میدان دادن فرهاد مجیدی به جوانان عنوان کرد: راز موفقیت یک مجموعه همدلی، اتحاد و یکصدا بودن است. اگر در استقلال همدلی و رفاقت نبود بازیکنان نیمکت نشین با این کیفیت بازی نمی‌کردند. اتفاق خوبی است، اما باید به ثبات ترکیب هم توجه داشته باشیم.

پیشکسوت تبریزی فوتبال ایران در رابطه با سقوط ماشین سازی تبریز به لیگ یک گفت: حدودا ۴ سال پیش گفتم این تیم فقط به پول نیاز ندارد و ساختار مدیریتی مناسب و درست و مدیران متخصص و دلسوز می‌خواهد. تغییرات بسیار زیادی در هر دو تیم تبریز دیدیم و مربیان و بازیکنان زیادی جابجا شدند. مدیران مربوطه ثبات فکری و تفکر سازنده ندارند و امیدوارم فوتبال آذربایجان روز‌های بهتری داشته باشد.

میزان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: