پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

حسین جنگی داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص داوری زاهدی فر در بازی پرسپولیس و تراکتورگفت: زاهدی فر و کمک‌هایش عملکرد قابل قبولی داشتند و قضاوت کم نقصی را ارائه کردند. در دقیقه ۲۱ بازی داور به درستی به مهاجم پرسپولیس به دلیل شبیه سازی کارت زرد نشان داد چرا که شهریار مغانلو بدون اینکه برخوردی رویش صورت بگیرد خودش را داخل محوطه جریمه تراکتور نقش بر زمین کرد و حرکتش کارت زرد داشت.

ناظر فدراسیون فوتبال ادامه داد: گلی که تراکتور در دقیقه ۵۰ وارد دروازه پرسپولیس کرد به اعتقاد من شاهکار کمک داور بود و باید عملکرد او را تحسین کرد چرا که زمانی که نریمان جهان اقدام به شوت زنی کرد گلزن تراکتور در موقعیت آفساید قرار نداشت و بلافاصله پس از ضربه وارد محوطه شش قدم شد و دروازه پرسپولیس را روی توپ برگشتی پس از برخورد به تیر دروازه گشود رضا کمک داور بسیار حرفه‌ای عمل کرد و گل سالم به ثمر رسید.

حسین جنگی در پایان گفت: در دقیقه ۵۲ بازی به نظر می‌رسید توپ به مدافع تراکتور برخورد نکرد و مستقیم راهی اوت شد اما کمک داور به اشتباه پرچم زد و اعلام کرنر نمود که به نظر من اشتباه بود و توپ هیچ برخوردی با مدافع تراکتور نداشت. همچنین هر دو گل پرسپولیس کاملا درست و قانونی به ثمر رسید و در نهایت اینکه تیم داوری عمل کرد بسیار خوبی داشت و نمره قبولی می‌گیرد.

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: