پایگاه خبری خانه فوتبال:

کیما علیزاده در نوزدهمین روز از چهارمین ماه سال 1377 در کرج به دنیا آمد. خانواده کیمیا علیزاده اصالتا آذری هستند.بالاخره علت مهاجرت کیمیا علیزاده هم مشخص شد! مهاجرت کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال‌آور ایران در تاریخ المپیک باعث بهت و حیرت تمامی علاقه‌مندان به ورزش شد. کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان‌های نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه او دیده می‌شود تصمیم به ترک زادگاهش گرفت

توهین چهار مرحله ای تلویزیون به کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و همسرش

تخریب کیمیا علیزاده در تلویزیون و پیش از رقابتش با ناهید کیانی در چهار مرحله شکل گرفت؛ با دو آیتم، صحبت‌های نه‌چندان کارشناسانه و البته یک گزارش جنجالی از بازی این دو هم‌تیمی قدیمی. 

بیژن خراسانی: کمیته بین‌المللی المپیک دوستی «خاله‌خرسه» را رقم زده و جدول را به گونه‌ای سیاسی در این گروه ترسیم کرده تا ناهید کیانی به کیمیا علیزاده برخورد کند.

در آیتمی که از پیشرفت ورزش بعد از انقلاب پخش شد اسم «کیمیا علیزاده» سانسور شد و فقط به گفتن این جمله بسنده شد که طلسم کسب مدال در المپیک برای زنان ورزشکار ایران به دست ورزش تکواندو(!) شکسته شد.

بهزاد کاویانی و مهدی توتونچی هم بعد از شکست حسابی از خجالت کیمیا علیزاده درآمدند و او را بی‌وطن، عامل دست بیگانه و به باد دهنده مالبات مردم ایران نامیدند.

روزنامه شرق

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: