پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

احمد مددی مدیرعامل باشگاه  استقلال  که این فصل حواشی زیادی پیرامون وی بود و بازیکنان، کادر فنی و هواداران دل خوشی از وی ندارند، دیشب در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و صحبت‌های مفصلی انجام داد. او در بخشی از سخنانش گفت: قرار شده بازیکنان از فردا به باشگاه بیایند تا درخصوص دغدغه و ابهامات آنها صحبت کنیم!

مدیر عامل باشگاهی بزرگ چون استقلال باید یک هفته مانده به پایان لیگ برتر از بازیکنان تیم بخواهد به دیدارش بروند و تازه دغدغه‌های خود را مطرح کنند تا شاید پس از مدتی به آنها رسیدگی شود!همین چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی با گلایه از مددی و سایر اعضای هیئت مدیره به دلیل غیبت در بازی‌ها و تمرینات تیم، ابراز نارضایتی کرد. بازیکنان و سایر اعضای تیم هم بر این نکته اشاره دارند و از نبود مدیران تیم در کنار خود (خصوصا پس از برد دربی ۹۶) ناراضی هستند.

 

حالا یک هفته به پایان لیگ برتر بیستم مانده و استقلال مطابق چند فصل اخیر جام قهرمانی فوتبال ایران را از دست داده و تنها امیدش به جام حذفی و نبرد فوق العاده سخت با الهلال در آسیا است. باید دید ملاقات دیر هنگام مددی با آبی پوشان می‌تواند دوایی بر درد آنها باشد یا نوش دارو پس از مرگ سهراب است؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: