پایگاه خبری خانه فوتبال:

احمد موسوی درباره وضعیتش پس از ابتلا به کرونا گفت:من تستم مثبت شده ولی علائمی ندارم و منتظرم که تست بدهم و در صورت منفی شدن به تمرینات برگردم. برایم ناراحت کننده است که این مدت از تمرین و مسابقه دور بوده‌ام. در این مدت آقا فرهاد و بچه‌های تیم و همینطور هواداران پیگیر حالم بودند که خداراشکر همانطور که گفتم مشکلی خاصی وجود ندارد و از تمام آنها متشکرم.

احمد موسوی درمورد اینکه با این شرایط مسابقه هفته پایانی را هم از دست می‌دهد، گفت:من ابتدای فصل با بدشانسی دو هفته را از دست دادم و حالا هم که اینطور شده و آخر فصل را از دست داده‌ام. البته امیدوارم که تستم منفی شود تا برای بازی با سپاهان به تیم ملحق شوم.

احمد موسوی مدافع تیم استقلال تهران درمورد مسابقات پیش روی بازیکنان گفت:در حال حاضر ناراحتم که شاید نتوانم آنها را همراهی کمک اما بچه‌ها با حضور کادرفنی و آقا فرهاد در قائمشهر هم نتیجه خوبی به دست آوردند. امیدوارم که همین روند را به امید خدا برابر سپاهان هم ببینیم و تیم سرحال بتوانند لیگ را با کسب سه امتیاز در ورزشگاه آزادی به پایان برسانند.

او درمورد شانس استقلال برابر کس عنوان قهرمانی در جام حذفی گفت:با حضور آقا فرهاد در تیم روحیه تیم از هر جنبه افزایش داشته و از نتایج و عملکرد بازیکنان این مشخص است. امیدوارم که در بازی برابر تیم خوب گل گهر بتوانیم جواز صعود به فینال را به دست بیاوریم تا این فصل با تمام تلاشی که داریم یک جام به هواداران هدیه بدهیم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که شادی هواداران را رقم بزنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: