پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرکت صنایع کابل کمان در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهر صنعتی شماره یک واقع در استان زنجان شروع به فعالیت نمود.

این واحد تولیدی پس از گذراندن مراحل نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب و با بهره مندی از متخصصین و کارشناسان با تجربه در این رشته، در ابتدای سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن و دریافت گواهینامه استاندارد ملی (ISIRI) گردید. از آنجایی که کیفیت و رضایتمندی مشتری سر لوحه کلیه فعالیت ها است، لذا این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO 9001:2015 و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

 

درباره سیم و کابل کمان

شرکت کابل کمان یک شرکت موفق در زمینه تولید کابل و برق است که سابقه زیادی در این زمینه دارد.

کابل کمان در حال حاضر از بهترین ماشین آلات شرکت های سازنده معتبر اروپایی استفاده می کند و به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مشغول است.

مصولات شرکت کابل کمان مطابق با استاندارهای ملی و بین المللی است و مصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد و به صورت گسترده نیاز بازارهای داخلی و کشوهای همسایه با بالاترین کیفیت و سازگار با اهداف مشتری عرضه می کند.

اهداف شرکت کابل کمان

صداقت بهترین روش است. شرکت صنایع کابل کمان بعنوان یکی از تولید کنندگان سیم و کابل، رضایت مشتریان را از طریق ارتقاء کیفیت و رعایت کلیه قوانین و الزامات حاکم بر محصول خود، به عنوان برترین هدف برگزیده است. در این راستا مدیریت ارشد، اعتقاد و تعهد خود را به اجرا، حفظ و بهبود مستمر اثــر بخشی سیـستم مدیریت کیفیت بر اساس استـاندارد ،ISO 9001: 2015 اعلام می دارد خط مشی کیفیت عبارت است از :

1-افزایش تنوع و حجم محصولات تولیدی

2-افزایش سطح رضایتمندی مشتریان

3-توسعه استانداردهای ملی و بین المللی در سازمان

آزمایشگاه کابل کمان

طبق تاریخچه آزمایشگاه شرکت صنایع کابل کمان در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت گواهینامه آزمایشگاه همکار از موسسه استاندارد استان زنجان شد و به عنوان همکار آن موسسه محترم اقدام به فعالیت نمود و هم اکنون دارای گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از طرف مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (ISIRI-ISO/IEC 17025) می باشد

علاوه بر گواهینامه های فوق، تاییدیه از شرکت توانیر، شرکت های توزیع نیروی برق استان های مختلف وشرکت های نفت را نیز دارا می باشد آزمایشگاه شرکت با داشتن تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه و توانمند جهت انجام انواع تست، آمادگی خدمت رسانی مطابق با نیاز واحدهای مختلف صنعت برق و مشتریان گرامی را دارد.

تجهیزات و ماشین آلات

این شرکت هم اکنون مجهز به انواع ماشین آلات از شرکت های سازنده معتبر اروپایی، در زمینه تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل و ابزار دقیق مطابق با انواع استانداردهای ملی (ISIRI 607,3569-1, 1926,.…) و بین المللی (IEC, BS, VDE,….) قادر به ارائه محصولات با کیفیت است.

در آخر اگر به دنبال خرید سیم و کابل برقی با کیفیت و قیمت مناسب هستید حتما به سایت کمان کابل سر بزنید و محصولات آنها را مشاهده کنید.


 [a1]عمده رسانه‌ها محدودیت خاصی در تعداد کلمه رپورتاژ ندارند اما بهتر آن است بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. ایده‌آل آن است که بسته به هدف محتوا از ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: