پایگاه خبری خانه فوتبال:

 یک زن محلی در هند که قصد داشت خود را از بالای ساختمان ایستگاه مترو در این کشور به پایین پرت کرده و به زندگی‌اش خاتمه دهد نجات یافت.

در این حادثه که بعدازظهر روز شنبه و در ایستگاه مترویی در فریدآباد رخ داد یک مامور پلیس در آخرین لحظات توانست مانع خودکشی این زن شود. این مامور پلیس که هویتش «سرفراز» اعلام شده با به خطر انداختن جانش و حرکت روی لبه ساختمان خود را به این زن رساند و جانش را نجات دادویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی نجات این را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که این زن روی لبه ساختمان مترو نشسته و آماده پریدن به پایین است دیده می‌شود. لحظاتی بعد مامور پلیس به سرعت خود را به این زن رسانده و با گرفتن او مانع پرش وی به پایین می‌شود. در ادامه یک نفر دیگر به کمک مامور آمده و آن‌ها موفق می‌شوند این زن را از لبه ساختمان منتقل کنند.

خودکشی زن جوان از ساختمان بلند

بنا به گزارش پلیس هند این زن اهلی دهلی و در شرکت صادراتی سای مشغول به کار است. بنا به این گزارش، وی که فشار کاری زیادی را در شکرت تحمل می‌کرد تصمیم گرفت به زندگی اش پایان دهد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شد و تاکنون بیش از ۷.۸ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران اقدام شجاعانه مامور پلیس در نجات این زن را مورد تمجید قرار دادند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: