پایگاه خبری خانه فوتبال:

الناز شاکردوست متولد 7 تیرماه سال 1363 است.الناز شاکردوست فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت.آخرین اخبار مرتبط با الناز شاکردوست را با ما بخوانید

الناز شاکردوست و برادرش 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست 

نام : الناز

نام خانوادگی : شاکردوست

تاریخ تولد : ۷ تیر ۱۳۶۳

محل تولد : تهران

الناز در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. وی از دوران کودکی عاشق بازی کردن و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد ولی او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

در خانواده الناز شاکردوست دموکراسی به صورت کامل اجرا می شود و هیچ کس در کار هنر مانع او نشد و وی تمامی کارها را با مشورت با خانواده خود انجام می داد. الناز با معدل 19.23 در رشته ریاضی دیپلم گرفته است و رتبه اش در کنکورهنر ۱۱ بوده است.

وی دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران نیز می باشد.یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال ۱۳۹۰ به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی،سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد اما او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

 اخلاق الناز شاکردوست

الناز شاکردوستاین بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان در زمینه موسیقی هم همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم فعالیت هایی  دارد و در واقع از جمله علایق شخصی او به شما رمی رود.  این طور که خودش گفته است از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده است و علیرغم آن که در خانواده­شان در خصوص موسیقی هیچ سابقه ای نداشته اند اما او استعدا ذاتی در کار هنر داشته است و دنبال یادگیری نواختن پیانو و آواز خواندن رفته است.

الناز به ورزش کردن هم اهمیت می دهد و آنگونه که خودش گفته است، بدنسازی و TRX  کشش و اسکی از جمله ورزشهای مورد علاقه او هستند. الناز شاکردوست به ورزش یوگاه هم علاقه بسیاری دارد و آن را برای سلامت جسم و روح خود مفید می داند.

الناز از جمله کسانی است که سفر کردن را بسیار دوست دارد و گفته است که از سن ۲۳ سالگی سعی کرده است که دنیا را بتواند شهر به شهر بگردد. او گفته است که رفتن به جاهایی که او را نمی شناسند برایش بسیار لذت بخش است.

الناز هم جزو خانمهایی است که فوتبال را دوست دارد و به شدت هم طرفدار تیم پرسپولیس است.

او در بین همکاران خود به گلشیفته فراهانی بسیار علاقه دارد و بازی گوهر خیراندیش را بسیار می پسندد. در بین بازیگران مرد ایرانی هم بازی شهرام حقیقت دوست را می پسندد. او گفته است به منوچهر نوذری و اجرا و بازی او علاقه داشته است.

الناز شاکردوست به خوانندگان هم علاقه مند است. از بین خوانندگان داخلی به رضا صادقی علاقه مند است و کارهای کرت کوبین خواننده آمریکایی را هم دنبال می کند.

 دوستان الناز شاکردوست

الناز شاکردوستالناز شاکردوست در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی، در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران دو آتشه پرسپولیس است. الناز مادر خود را بسیار دوست دارد.عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.

 ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوستدر مورد شایعه ازدواج همان‌طور که از تیترش هم پیداست، یک شایعه است. راستش اگر می‌دانستم بعضی‌ها اینقدر علاقه دارند که من ازدواج کنم، خب این کار را می‌کردم. تا همین لحظه که روبه‌روی شما نشسته‌ام هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درمقابل این شایعات همیشه سکوت کرده‌ام و سعی نکرده‌ام جوابی بدهم. خب گاهی وقتی نشریات که قشر فرهنگی جامعه هستند، برای فروش بیشتر چنین شایعاتی را پخش می‌کنند از مردم عادی نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

 تحصیلات الناز شاکردوست 

الناز شاکردوستبرای تحصیل دانشگاهی خارج از ایران (لندن) را انتخاب کردم چون دلیلش این است که برایم اهمیت دارد شخص خودم یعنی الناز شاکردوست را فارغ از عنوان بازیگر محک بزنم و تنها به عنوان یک انسان با من برخورد شود و یا آن دیالوگ استاد دانشگاه را دوباره نشنوم.

دوستی اعضای خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوستپدر و مادرم از آنجاکه فاصله سنى چندانى با ما ندارند درک بهترى نسبت به نسل ما دارند و این موضوع باعث شده احساس نزدیکى بیشترى بین ما وجود داشته باشد. همین‌طور رابطه‌ام با برادر و خواهرم بسیار نزدیک و صمیمی است و بهتر است بگویم که ما همگى بیشتر دوست هستیم.

فیلم های سینمایی الناز شاکردوست

۱۳۹۳ اسب سفید پادشاه , محمد حسین لطیفی ۱۳۹۴

۱۳۹۳ مبارک , محمدرضا نجفی

۱۳۹۳ تابو , خسرو معصومی ۱۳۹۴

۱۳۹۲ آتیش بازی ب, بهمن گودرزی –

۱۳۹۱ رسوایی , مسعود ده‌نمکی اسفند ۱۳۹۱

۱۳۹۰ تو و من بازیگر محمد بانکی شهریور ۱۳۹۱

۱۳۸۹ بوی گندم ، طراح محمدرضا خاکی –

۱۳۸۸ نقطه بی‌بازگشت , سیروس رنجبر ۱۳۹۰

۱۳۸۸ سلام بر عشق , اصغر نعیمی اسفند ۱۳۸۸

۱۳۸۸ شرط اول , مسعود اطیابی –

۱۳۸۸ ناسپاس , حسن هدایت مرداد ۱۳۸۹

۱۳۸۸ چراغ قرمز , علی غفاری آبان ۱۳۸۹

۱۳۸۸ فاصله , کامران قدکچیان شهریور ۱۳۸۹

۱۳۸۷ پوسته , مصطفی آل احمد ۱۳۸۷

۱۳۸۷ حرکت اول , فرهاد نجفی پاییز ۱۳۸۷

۱۳۸۷ دل خون , محمدرضا رحمانی مرداد ۱۳۸۸

۱۳۸۷ کیش و مات , جمشید حیدری مرداد ۱۳۸۸

۱۳۸۷ از ما بهترون بازیگر مهرداد فرید شهریور ۱۳۸۹

۱۳۸۶ باد در علفزار می‌پیچد , خسرو معصومی پاییز ۱۳۸۹

۱۳۸۶ در میان ابرها , سیدروح‌الله حجازی اردیبهشت ۱۳۸۸

۱۳۸۶ مجنون لیلی , قاسم جعفری فروردین ۱۳۸۷

۱۳۸۵ بی وفا , اصغر نعیمی آذر ۱۳۸۵

۱۳۸۵ اتوبوس شب , کیومرث پوراحمد ۱۳۸۵

۱۳۸۵ خدا نزدیک است , علی وزیریان مهر ۱۳۸۶

۱۳۸۵ قاعده بازی , احمدرضا معتمدی ۱۷ مرداد ۱۳۸۶

۱۳۸۴ چند می‌گیری گریه کنی , شاهد احمدلو اردیبهشت ۱۳۸۵

۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت , مهدی کرم پور آبان ۱۳۸۵

۱۳۸۴ قتل آنلاین , مسعود آب پرور مهر ۱۳۸۵

۱۳۸۳ عروس فراری , بهرام کاظمی آبان ۱۳۸۴

۱۳۸۳ مجردها , اصغر هاشمی اسفند ۱۳۸۳

۱۳۸۳ گل یخ , کیومرث پوراحمد اسفند ۱۳۸۳

۱۳۸۲ اینجا… آخر دنیا بازیگر شراره یوسفی نیا/ابراهیم بخشی

 جوایز الناز شاکردوست

الناز شاکردوست۱۳۸۶ کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن باد در علفزار می‌پیچد

۱۳۸۵ کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن چه کسی امیر را کشت

۱۳۸۴ کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن مجردها

۱۳۸۷ تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن در میان ابرها

۱۳۹۴ لوح تقدیر و جایزه جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم تاب

عکس های جدید الناز شاکردوست در اینستاگرام

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: