پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت:استقلال شرایط خوبی دارد و در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از هر چیز یک خواهش از مردم دارم که مراقب سلامتی خود باشند. ما در این روزها اصلا شرایط خوبی نداریم و همه باید از خودشان مواظبت کنند.
وی افزود:استقلال تیم بزرگی است و در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشته است. گل‌گهر امسال با وجود مشکلات و همه فراز و نشیب‌هایی که داشت با  و البته با ظلم هایی که به ما شد و بدشانسی آورد، جایگاه خوبی را در لیگ کسب کرد.
سرمربی گل گهر تصریح کرد: البته شرایط جام حذفی فرق می‌کند. خیلی مسائل در آن دخیل هستند و امیدواریم فقط و فقط مسائل تاکتیکی تعیین کننده این دیدار باشد. بازی‌های استقلال و گل گهر در این چند وقت خیلی خوب بوده و هر کسی بازی‌های گل گهر را دیده، جدای از نتیجه، لذت برده است. بردن و باختن یک بحث و کیفیت یک بحث دیگر است هر چند لیاقت ما بیشتر از این بود. آن‌هایی که به ما ظلم کردند و هدفشان امیر قلعه‌نویی بود، به یک شهرستان 300 هزار نفری که در سال دوم حضور در لیگ برتر بود، ضربه زدند.
وی افزود: راهی نداریم جز اینکه آن ها را به خدا واگذار کنیم. از همه عزیزانی که این لیگ فرسایشی را به پایان رساندند تشکر می‌کنیم. شاید بخشی از اتفاقات دست خودشان نبود اما همه زحمت کشیدند. سازمان لیگ و رسانه‌ها خیلی اذیت شدند. وقتی  چیزی فرسایشی می‌شود کیفیت و عشق و علاقه هم کمتر می‌شود. امیدواریم لیگ آینده با برنامه بهتر و منظم ترباشد و فرسایشی نشود. شرایط به گونه‌ای باشد که یکبار برای بازیکنان جشن تولد بگیریم. امسال بعضا برای یک بازیکن دوبار جشن تولد گرفتیم که بی سابقه بود!
قلعه نویی در مورد اینکه با توجه به اتفاقاتی که برای این تیم افتاده، نگران داوری بازی فردا نیست، عنوان کرد: ما فقط حرفمان این است که در زمین عدالت باشد. فکر نمی کنم  این توقع زیادی باشد. جایی هم که عدالت باشد متاسفانه صدای بعضی از دوستان در می‌آید. چون آنقدر شاهد بودند که در حق امیر قلعه‌نویی ناعدالتی و ظلم شده توقع ندارند جایی که صحنه‌ای اتفاق می‌افتد عدالت باشد. در بازی گذشته در  زمان صفر-صفر پنالتی ما را نگرفتند، در یک برصفر هم نگرفتند، بعد صحنه‌ای که پنالتی نبوده را پنالتی گرفتند. اگر  زمانی که بازی صفر-صفر بود پنالتی می‌گرفتند شاید شرایط عوض می‌شد و ما الان چهارم بودیم.

وی تاکید کرد: در بازی گذشته 10 تعویض شده، وقت استراحت حدود 3 دقیقه بوده، گلر حریف خودش را دو بار روی زمین انداخته اما راس 6 دقیقه سوت زدند. چرا این کار در بازی با تراکتور و گل گهر که 20 ثانیه وقت تلف شده داشت نیفتاد؟ این‌ها اتفاق نیست. وقتی اشتباهات تکرار شود تصمیم است. 2 سال و نیم است که برای من تصمیم‌گیری می‌شود. نمی‌گویم عمدی بوده، سهوی و نگرشی بوده و سرچشمه آن را هم می دانم اما کاری از دستم بر نمی‌آید. زوری نداریم، مربی تا مرز سکته می‌رود و آخر هم می‌گویند سخت نگیرید! به من قلعه‌نویی نزدیک به 3 سال است که ظلم می‌شود و جز اینکه آنها را به خدا واگذار و تلاشمان را بیشتر کنیم، کاری از دستمان بر نمی‌آید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: