پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شاید اگر نگوییم بهترین صفحه ساز وردپرس کمی کم لطفی در حق المنتور کرده باشیم. بدون شک المنتور بهترین صفحه ساز حال حاضر وردپرس به حساب می‌آید. افزونه elementor به راحتی تو کورس رقابت ماراتن از رقیب های خود جلو زده است.

شاید سوال برایتان باشد که دقیقا با چه صفحه ساز وردپرسی ما سر و کار داریم؟ با افزونه المنتور پرو صفر تا صد یک وبسایت وردپرسی را بدون حتی یک خط کدنویسی  بصورت زنده بسازید و ویرایش کنید. شگفت انگیزه دنیای المنتور! هر چیزی که فکرش را کنید با المنتور قابل طراحی و اجرا کردن است. در ادامه با معرفی این افزونه صفحه ساز وردپرس همراه ما باشید.

افزونه المنتور چیست؟

در دنیای وردپرس افزونه های مختلفی وجود دارد که هرکدام برای یک بخش از توسعه وب کاربرد دارند. افزونه المنتور صفحه ساز در دنیای وردپرس به حساب می‌آید. در دنیای امروز که همه چی رو به راحتی پیش می‌رود ، طراحی سایت هم دست خوش تغییرات بسیاری شده است.

 

با استفاده از افزونه المنتور می‌توانید سایت خود را بدون دانش کدنویسی از صفر تا صد طراحی و راه اندازی کنید. اگر بخواهیم کامل تر این افزونه وردپرس را مورد بررسی قرار دهیم ، باید اشاره کنیم که شما با کشیدن و رها کردن ابزارهای موجود در المنتور می‌توانید به سادگی هرچه تمام تر صفحات خیره کننده ای را طراحی کنید.

 

چه نوع صفحاتی با افزونه المنتور قابل طراحی است؟

اگر سایت شما با وردپرس پیاده سازی شده است به شما تبریک می‌گوییم. افزونه المنتور کاملا نیاز شما را برطرف می‌کند ، با استفاده از این افزونه وردپرس شما هر نوع صفحه ای را می‌توانید طراحی کنید.

 

به عنوان مثال صفحه محصول ووکامرس ، صفحات درباره ما ، تماس با ما ، ساخت سوالات متداول بصورت اسکیما شده (schema) با قابلیت ایندکس شدن در گوگل ، قابلیت قرار دادن امتیاز ستاره ای به محصولات ووکامرس ، نمایش دادن محصولات بصورت اسلایدی و بسیاری قابلیت های قدرتمند دیگر ...

 

المنتور برای موضوعی خاصی استفاده می‌شود ؟

خیر ، افزونه المنتور بدون محدودیت قابلیت نصب بر روی هر نوع وبسایت وردپرسی را دارد و شما می‌توانید این افزونه را از مخزن وردپرس بصورت کاملا رایگان دانلود و نصب کنید.

لازم به ذکر است نسخه رایگان دارای محدودیت هایی است و شما برای استفاده کامل از این افزونه نیاز به تهیه نسخه پرو و تجاری آن را دارید.

 

همیشه دَم دَمای عید با یک جمله خوشگل رو به رو میشدیم ، و آن هم این بود : ” وقت خونه تکونیه ” نا خود آگاه با شنیدنش حال و هوای مان و پر از انرژی می شود. پس وقت خونه تکونی وبسایت شما رسیده!

2

افزونه المنتور چگونه به ما کمک میکند؟

  

به دو روش شما می‌توانید صفحات خود را طراحی کنید :

 

1. با استفاده از سلیقه شخصی خود

2. با استفاده از قالب های آماده المنتور

اگر گزینه دوم را انتخاب کنید هم میتوانید قالب آماده خود را بصورت کاملا شخصی سازی ، ویرایش و بازنگری کنید. در هر صورت شما در دنیای المنتور کاملا آزاد هستید.

نکته مهم دیگر این است که ، با تمام قالب های امروزی و پیشرفته سازگاری کامل دارد. در واقع قالب و افزونه ای که با المنتور سازگاری ندارد ، امروزی نیست و اصلا نباید استفاده کرد چون المنتور با کشیدن و رها کردن ، بدون یک خط کدنویسی کاری کرده کارستان! و حتی اگر نیاز به وارد کردن کدهای شخصی خود را دارید باز هم المنتور برای شما این مورد را در نظر گرفته است.

 

ویژگی های کلیدی افزونه Elementor pro را بیشتر بشناسیم

 

 طراحی :

اولین و بهترین پلتفرم طراحی پیکسلی با کدهای ۱۰۰ تمیز و حرفه ای. به بهترین شکل ممکن وبسایت های خود را شخصی سازی کنید.

 

 مارکتینگ :

فرم های مارکتینگ خود را به راحتی با کشیدن و رها کردن طراحی کنید و با ایجاد ترافیک بیشتر ، فروش خود را افزایش دهید.

 

توسعه دهنده ها :

بیش از هزار توسعه دهنده و برنامه نویس در پروژه متن باز elementor شرکت کرده اند تا مسیر پیشرفت آن سریع تر از قبل خود باشد.

 

قالب ساز :

به راحتی هرچه تمام تر هر قسمت از سایت خود را با افزونه المنتور طراحی کنید . صفحه محصول ووکامرس ، هدر (سربرگ) ، فوتر (پاورقی) و حتی سایدبار (نوارکناری) را به زیبایی و با سلیقه خودتان طراحی و یا با استفاده از قالب های آماده درون ریزی نمایید.

 

 پاپ آپ ساز :

با المنتور هر نوع پاپ آپی که میخواهید بسازید و یا از کتابخانه آن درون ریزی کنید. تعیین کنید در کدام صفحه نمایش داده شود و یا بر چه اساس نمایش داده شود. المنتور از قواعد شرطی پشتیبانی میکند.

 

ابزارک ها :

با وجود بیش از ۸۰ المان و ابزارک در المنتور نسخه حرفه ای و پرو دیگر نیازی به نصب پلاگین و افزونه جانبی دیگری ندارید و همانطور که میدانید نصب بالای افزونه ها بر روی یک سایت منجر به افت و کاهش شدید وبسایت وردپرسی میگردد پس این یک مزیت بسیار عالی است.

3

نتیجه گیری :

با بررسی های به عمل آمده و همچنین نظرات مخزن وردپرس ، افزونه المنتور بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس است. بیش از 5 میلیون نصب فعال برای این افزونه واقعا تحسین بر انگیز است. در بین مارکت های ارائه دهنده افزونه وردپرس ، ابزارفارسی  افزونه المنتور پرو را بصورت کاملا اورجینال و قانونی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: